Site icon IAS

משנה זהירות: סינגפור איירליינס בעקבות אירוע המערבולות

מטוס איירבוס A380 של סינגפור איירליינס. צילום מאתר החברה

לפני מספר ימים היינו עדים לאחד המקרים הקיצוניים של סערת מערבולות שפקדה מטוס בואינג 777-300ER של חברת התעופה היוקרתית סינגפור איירליינס (Singapore Airlines) בדרכו מלונדון לסינגפור. המקרה גרם למוות של אחד הנוסעים, כמו גם לעשרות פציעות חמורות. בעקבות התקרית, חברת התעופה עדכנה את פרוטוקול השירות בטיסה, באופן שבו סינגפור איירליינס מפסיקה את שירות הארוחות בזמן סערה.

עד כה, מדיניות החברה הייתה שברגע שנדלקים שלטי חגורות הבטיחות על הנוסעים לחזור למושב, לשבת ולחגור את חגורות הבטיחות בשעה שצוות הדיילים המשיך לספק שירות, ללא הגשת משקאות חמים. לעיתים במקרים של סערה קיצונית גם צוות הדיילים נאלץ להפסיק את השירות.

כעת, לאחר המקרה המצער החברה החליטה להפסיק את השירות בכל פעם שנדלקים שלטי החגורות. דובר חברת סינגפור איירליינס: "בנוסף להפסקת שירות המשקאות החמים כאשר שלט חגורות הבטיחות מופעל, יופסק גם שירות הארוחות. חברי הצוות גם ימשיכו להמליץ לנוסעים לחזור למקומותיהם ולחגור את חגורות הבטיחות שלהם. הם גם יפקחו על לקוחות שעשויים להזדקק לסיוע, כולל אלה בשירותים".

"הטייסים וצוות הדיילים מודעים לסכנות הכרוכות במערבולת. הם גם מאומנים לסייע ללקוחות ולהבטיח בטיחות בתא הנוסעים לאורך כל הטיסה. סינגפור איירליינס תמשיך לעדכן את הפרוטוקולים במקרה הצורך, מכיוון שבטיחות הנוסעים והצוות היא בעלת חשיבות עליונה", הוסיף דובר החברה.

בעקבות עדכון הפרוטוקול, האתגר כעת של החברה לא פשוט ובמיוחד בטיסות קצרות טווח. המצב שבו נדלקות הנורות מצריך הובלת עגלות כבדות חזרה למטבח, שיכול להיות די רחוק, מה שעלול להוביל למצבים שבהם חברת התעופה פשוט לא יכולה לבצע את השירות במלואו.

Exit mobile version