Site icon IAS

משווקים בהצלחה רבה חווית טיסה מהדור הבא

חברת התעופה אייר קנדה חגגה אמש (ב') 20 שנות פעילות בקו הטיסות ת"א – טורונטו – ת"א במתחם טראסק בנמל תל אביב. נוכחות שיא של סוכני נסיעות , בכירי ענף הנסיעות ואורחים שהגיעו במיוחד לאירוע מחו"ל: גרי קרוס, מנהל בכיר, מכירות בינלאומיות בחברת אייר קנדה ואיזבל איזי, מנהלת אופרציה אירופה והמזרח התיכון בחברת אייר קנדה.

מנהלת אייר קנדה בישראל, רות בן צור אמרה בפתיחת דבריה כי ענף התעופה שינה את פניו ללא היכר בעשרים השנים האחרונות. ציפיות הנוסעים עלו והם דורשים כיום הרבה יותר מהובלה אווירית גרידא, הם דורשים ובצדק ערך מוסף לטיסותיהם, מה שחברת אייר קנדה עטורת פרסי המצוינות מעניקה.

אייר קנדה הייתה חברת התעופה הראשונה בצפון אמריקה שהשיקה בטיסותיה הבינלאומיות בשנת 2006 מיטות שטוחות בתוך מרחבים אישיים לנוסעים במחלקת העסקים – ראשונה (Executive – First). השירות הייחודי הזה נכנס לטיסות בקו לתל אביב בשנת 2007 ואייר קנדה הייתה הראשונה להעניק לנוסעים בטיסות הישירות לצפון אמריקה שירות ברמה שלא הייתה מוכרת עד אז.

רות הוסיפה כי עבור אייר קנדה זו גאווה וזכות לשרת את הלקוחות הישראלים ולהעמיד לרשותם את מערך הטיסות העצום והנוח, מנמל הבית הידידותי לנוסע בטורונטו, לעשרות יעדים ברחבי קנדה וליותר מחמישים יעדים בארה"ב, כמו גם לערים מרכזיות במרכז ודרום אמריקה.

לפני שנה החל לפעול מטוס בואינג 787 דרימליינר בקו לתל אביב, בתגובה אמרה רות בן צור: "חגגנו את כניסתו של השובר שיווין, המטוס ששינה לחלוטין את כללי המשחק הלא הוא מטוס הבואינג 787 דרימליינר. בעזרתכם סוכנים ונוסעים מתמידים יקרים הצלחנו להחדיר את המוצר המושלם הזה לשוק הישראלי ומאז אנו משווקים בהצלחה רבה חווית טיסה מהדור הבא". 

מנהלת אייר קנדה בישראל ציינה עוד כי אחוזי התפוסה הגבוהים בטיסות החברה בשנה האחרונה הם הוכחה ניצחת שהדרימליינר עושה את העבודה והפך חלום למציאות. "הפעלתו של מטוס זה בקו לתל אביב העצים את נוכחותה של אייר קנדה בשוק קנדה ישראל והפך אותה למובילה בו. הקצעת המטוס הראשון בצי מטוסים חדיש זה לתל אביב מהווה עדות מוחשית למחויבותה של אייר קנדה לשוק הישראלי ולהערכה הרבה שהחברה מיחסת לשוק הזה", הוסיפה רות בן צור.

בפנייתה לקהל סוכני הנסיעות אמרה רות:" גם עולמם של סוכני הנסיעות בעשרים השנים האחרונות השתנה ללא היכר, מי כמוכם יודע זאת. אתם חברי, סוכני הנסיעות עברתם מהפך משמעותי בעקבות ההתפתחויות הטכנולוגיות אשר שינו כליל את כללי המשחק. השכלתם להפוך את היתרונות הטכנולוגים לכלי עבודה יעילים לטובת לקוחותיכם – לקוחותינו, אימצתם בתבונה את השינויים הטכנולוגים והצלחתם ליצור מצב שבו כולם מבינים שאין באמת שום אפליקציה בעולם שיכולה למלא את מקומכם כמומחי ויועצי תיירות וכל הכבוד לכם. על שיתוף פעולה פורה רב שנים ומצליח ברצוני להודות לכם מקרב לב בשמי ובשם הצוות המסור והמופלא של אייר קנדה ישראל שתמיד ערוך ומוכן לסייע בכל דבר ועניין ותודה מקרב לב ללקוחותינו המתמידים על האמון שלהם בנו, לאורך כל הדרך", סיכמה את דבריה רות בן צור.    

https://www.youtube.com/watch?v=i9d9gppst_A

Exit mobile version