Site icon IAS

מערכת ניהול אוטומטית של אמדאוס הוטמעה בנמל התעופה של באקו

מספר הנוסעים בנמל התעופה היידר אלייב בבאקו, שבאזרבייג'ן צומח משנה לשנה. בין ינואר למאי 2017 עברו בנמל התעופה 1.37 מיליון נוסעים, גידול של 34% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

כחלק משאיפתו של נמל התעופה להתרחב ולספק לנוסעיו חווית נסיעה מהנה, שדרג לאחרונה נמל התעופה את מערכת הניהול הישנה למערכת חדשנית של אמדאוס. הטכנולוגיה המשודרגת תשפר את ניהול חניית המטוסים, שערי היציאה, דלפקי הצ'ק אין, מטען ושירותי מסוף אחרים.

חלק מהיתרונות  שיזכה נמל התעופה בעקבות שדרוג מערכת הניהול:

גמישות ברחבי נמל התעופה –  מערכות בידוק הנוסעים ניתנות לפריסה בכל מקום ברחבי נמל התעופה. משמעות הדבר שהנוסעים יכולים להיבדק בכל מקום בתחומי הנמל, מה שיאפשר שימוש גמיש במרחב ההפעלה הכללי של הנמל.

ייעול נושא הכבודה – המידע על כבודת הנוסעים משודר במקביל למספר מוקדים בנמל התעופה כמו עמדות הצ'ק אין, שערי היציאה ובקרת המטען, מה שיבטיח שהנוסעים היוצאים והכבודה שברשותם תואמים.          

נתונים אמינים בזמן אמת על זמני טיסה – כל הנתונים בדבר זמני טיסה, מטען וציוד תפעול יהיו זמינים בזמן אמת, מה שיאפשר לנמל התעופה לנהל את המערך ביעילות טובה יותר במהלך כל שעות פעילותו.

אוטומציה – נמל התעופה ייהנה ממערכת ניהול אוטומטית לחלוטין מה שיאפשר בקלות יתרה חניית מטוסים, תפעול דלפקי בידוק, ניהול שערי יציאת נוסעים וניהול נקודות מפתח אחרים שיעזרו לעמוד ביעדים בצורה טובה יותר.

Jahangir Askerov – נשיא אזרביג'אן איירליינס ציין:" פתרונות אמדאוס אותם מיישמים נמל התעופה הם חלק מאסטרטגיה ארוכת טווח. אנחנו מעוניינים להרחיב את הפעילות שלנו, להתאים את הביקוש הגובר ולהתכונן לעתיד. אנו משוכנעים שעם מערכות אמדאוס ניתן יהיה ליישם את האסטרטגיה והחזון."

Yannick Beunardeau – מנהל מכירות ושיווק גלובלי באמדאוס: "נמלי תעופה ברחבי תבל בוחנים טכנולוגיות חדשניות במטרה לשפר ולייעל את פעילותם. אנו שמחים שניתנה לנו האפשרות לעבוד עם נמל התעופה היידאר אלייב במטרה להעניק חווית נסיעה טובה יותר לקהל הנוסעים".

 

Exit mobile version