Site icon IAS

מנכ"ל ארקיע: "יש לרכז את כלל פעילות החברה בטרמינל 1"

מטוס ארקיע . צילום יח"צ

בעקבות ההודעה שפורסמה היום (ב') על ידי משרד התחבורה כי בהנחיית שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא״ל (במיל׳), מירי רגב. החל מתחילת החודש הבא מחירי הטיסה הלוך וחזור משדה התעופה רמון לנמל התעופה בן גוריון יהיו בעלות של 99 ₪ בלבד. ההוזלה נעשית בשיתוף ובאישור משרד האוצר ועיריית אילת. זאת, כמובן בנוסף לטיסות החינמיות להם זוכים המפונים השוהים במלונות באילת וסביבתה (לכתבה המלאה).

מחברת ארקיע נמסר כי היא מברכת את שרת התחבורה, על ההחלטה לסבסד את טיסות הפנים ארציות של תושבי אילת וחבל אילות. יחד עם זאת, ארקיע מתריעה כי מדובר בהטבה מוגבלת, שתסתיים תוך זמן קצר. ארקיע הציגה לשרת התחבורה, למנכ"ל המשרד ולכלל גורמי המקצוע את מתווה ריכוז הפעילות בטרמינל 1, באופן שיבטיח לוח טיסות מוגבר, מורחב ומסובסד בקו נתב"ג–אילת.

עוז ברלוביץ, מנכ"ל ארקיע: הדרך היחידה להבטיח לתושבי אילת וחבל אילות, מחירי טיסה מוזלים לאורך זמן ובאופן שיגביר את תדירות הטיסות בקו נתב"ג- רמון, הינה באמצעות ריכוז כלל פעילותה של ארקיע בטרמינל 1

ב-7.10 עם פרוץ המלחמה, הפעילות בקו נתב"ג – אילת ירדה משמעותית. רוב הפעילות הפכה להיות של מפונים ומשפחות החטופים. המדינה סבסדה את הזכאים וארקיע נכנסה תחת האלונקה. החברה מוכנה ותוכל להמשיך להיטיב עם תושבי אילת, אך ורק אם יאפשרו לה פעילות אחידה בטרמינל 1. חברת ארקיע קוראת לשרת התחבורה, להמשיך ולקדם את המדיניות המיטיבה עם תושבי אילת וחבל אילות ולאפשר את ריכוז הפעילות בטרמינל1.

Exit mobile version