Site icon IAS

מנהלת חדשה לאתיופיאן איירליינס בישראל

23 שנות פעילות של אתיופיאן איירליינס בישראל. צילום יח"צ

נציגות חברת התעופה אתיופיאן איירליינס בישראל ציינה היום 23 שנים לפעילותה בישראל. עם תחילת הפעילות בשנת 1996 החברה הפעילה טיסה אחת פעם בשבועיים ובהדרגה הגדילה את הפעילות וכיום היא מפעילה שתי טיסות יומיות ו-14 טיסות שבועיות, המחברות את ישראל לרחבי העולם דרך אדיס אבבה.

בילן ארפיין מנהלת אתיופיאן איירליינס בישראל

בימים אלה גם מינתה אתיופיאן איירליינס מנהלת אזור חדשה בילן ארפיין (Bilen Arefaine), בעלת תואר ראשון בניהול ומנהל ציבורי ותואר שני בלימודי פיתוח, העובדת בחברת התעופה 19 שנים בתפקידים שונים.

עם כניסתה לתפקיד החדש ציינה ארפיין כי :"בהנהלת חברת התעופה האתיופיות  קיימת שביעות רצון רבה מהפעילות בישראל באמצעות ה-GSA חברת טל תעופה בראשה עומד גדעון טהלר ולגבי התכניות של החברה לשנים הבאות הן שאפתניות כמו המטרות שהצבנו והשגנו בשנים האחרונות".

לכבוד חגיגות 23 שנות פעילות החברה בישראל היא הודיעה על מחירים מיוחדים כך למשל טיסה מתל אביב לאדיס אבבה תעלה החל מ- 417 $ ליוהנסבורג החל מ- 339 $ לקפטאון החל מ- 609 $, סיישל החל מ- 807 $, בנגקוק החל מ- 582 $, דלהי החל מ- 510 $ ומומביי החל מ- 629 $. המחירים כוללים מיסים וכבודה.

הנוסעים שיטוסו למזרח הרחוק דרך אדיס וזמן ההמתנה לטיסת ההמשך הוא מעל 6 שעות, יהנו מסיור בעיר עם מדריך מקומי בשפה האנגלית ללא צורך בויזה, והכל ללא תשלום. אתיופיאן איירליינס דואגת לאשרת כניסה ליוצאים לסיור.

בקו לתל אביב מפעילה החברה מטוס מדגם 737-800 עם שתי מחלקות שירות : תיירים ועסקים.  במחלקת התיירים המרווחת ניתן שירות מלא הכולל: שתי מזוודות של 23 קילו, כשהטסים להודו ותאילנד זכאים לשתי מזוודות במשקל 40 ק"ג וארוחות. במחלקת העסקים של אתיופיאן כורסאות עסקים מרווחות ואפשרות להזמנות מנות מיוחדות.

לתקופת החגים בין התאריכים 08.10.2019-26.10.2019 הטיסות מתל אביב לאדיס אבבה יבוצעו במטוסי הבואינג 787 דריימליינר של החברה.

Exit mobile version