Site icon IAS

מלון כרמים: חופשה פסטורלית בניחוחות כרמים

מלון כרמים ספא מקבוצת מלונות היוקרה של ישרוטל נפתח לקהל הרחב לפני 5 שבועות. המלון ממוקם בהרי ירושלים, במתחם קיבוץ קריית ענבים, 40 דקות מתל אביב ו-13 ק"מ מירושלים. ממרפסת המלון ומהחדרים נשקף נוף פסטורלי וירוק  לעבר הרי הסביבה וישובים כמו: אבו גוש, קיבוץ מעלה החמישה, הר אדר ועוד.
 
המלון חרט על דגלו את נושא היין, שהרי מיקומו באזור בו גדלים זני ענבים ייחודיים מאות שנים, הודות לקרקע עשירה במינרלים המעניקה לענבים טעם מיוחד ובאזור פועלים יקבי בוטיק איכותיים וידועים.
 
סילבי כהן גבאי, מנכ"לית המלון ועובדת ותיקה ברשת ישרוטל: "נטענו כרם בכניסה למלון, ששתיליו קטנים עדיין ובמרוצת השנה יגדלו. הכרם שמאפיין את האזור יוסיף אופי מיוחד וטיפוסי למלון".
 
כאמור, בכל אזורי המלון מתנוססים איורים ותמונות הקשורות לכרמים ויין, שיכניסו אתכם לאווירה ויובילו במהרה לחנות היינות, הממוקמת בקומת הכניסה מיד אחרי הלובי. בחנות הקטנה והחביבה "תחשפו ליינות ממגוון יקבי הבוטיק בסביבה, שאת חלקם לא תמצאו בחנויות הנמצאות באזורים אחרים של הארץ", אמר קובי טל, סמנכ"ל המלון. יין כרמים אדום ולבן ניחן בטעם ייחודי ומרענן, מומלץ.
 
בכניסה לחנות מצד שמאל דלת מסתירה מרתף יינות החצוב בצלע ההר, בתהליך בנייה שיוסיף אותנטיות לחנות. בבר מתקיימות טעימות והרצאות בנושאי יין ובמלון מועסק סומליה וסגניתו המלווים את האורחים במהלך הארוחה וממליצים על מגוון יינות.
 
ואם כבר הזכרנו אוכל, קשה להתעלם ממסעדת המלון, שיראז, המגישה ארוחות גורמה במטבח פתוח ועשיר. בחרתי בעלי גפן ממולאים בדג לוקוס ומוסר ים מלווה בירקות מוקפצים בסגנון אנטיפסטי, טעים ונותן הרגשה שחומרי הגלם טובים. החלטתי להישאר בתחום הדגים ועברתי לטעימה של סלמון כבוש וטונה וכל זה מלווה ביין כרמים טוב.
 
אוהבי בשר הסירו דאגה מליבכם, מגוון בשרים עומד לרשות האורחים מכל הסוגים. לשלב הקינוחים לא הגעתי אבל נראה היה שעמיתיי נהנו מכל רגע ועברו מטעימה אחת לשנייה נפעמים.
 
את ארוחת הבוקר המצוינת החלטתי לאכול במרפסת, כשלפניי פרוש נוף ואוויר הרים קסום ומעורר תיאבון. הופתעתי לגלות שהאספרסו כלול במחיר ומיד נזכרתי במעט מנסיעותיי לחו"ל במקומות "מאוד נחשבים" שחויבתי עבור קפה אספרסו, מוזר.
 
גאוות וגולת הכותרת של המלון הוא מתחם הספא המשתרע על פני שטח של 2000 מ"ר ונחשב לגדול במזרח התיכון, הדגישו בגאווה סילבי וקובי יחד. 21 חדרי טיפולים, כולל 2 חדרי טיפולים זוגיים וסולריום למנוחה, שמעבר לחלונותיו ניתן לצפות בנוף הקסום.חדר המתנה עם פינוקים זמין לממתינים לטיפולים.
 
תפריט טיפולי הספא מגוון מאוד והוא בתשלום כמובן. למזלי, לאחר ניסיון רב ולא תמיד מוצלח בחרתי בטיפול VINOTHERAPI שכלל פילינג של כל חלקי הגוף בשמנים וגרגירים על בסיס יין שהיה מוצלח במיוחד הודות למטפלת חביבה, שעשתה כל מאמץ להנעים את זמני. הטיפולים זמינים גם למבקרים ולא רק לאורחי המלון בהזמנה מראש. המעבר לבריכה החיצונית דרך מתחם הספא דורש פיתרון לטעמי למרות שחדרי הטיפולים ממוקמים בקומה השנייה ושורר שם שקט מוחלט.
 
בר פנימי עומד לשירות אורחי הספא והבריכות הפנימית והחיצונית ומגיש משקאות וארוחות קלות. חדרי כושר מאובזרים היטב וחדרי חוגים פזורים במתחם והשימוש בהם כלולים במחיר. חמאם וחדרי סאונות ממוקמים גם הם במתחם הספא.
 
בקומת הספא גם מספרה וחנות לממכר מוצרים מקומיים ומתנות שהוכנו ועוצבו ע"י מיטב האומנים של האזור.מוצרי ספא מיוחדים מוצגים למכירה בחנות.
 
במלון 155 סוויטות וחדרים מפוארים שעוצבו ע"י המעצבים גיא איגרא מישראל ואילן ויסברוד, הבעלים של סטודיו גאיה בניו יורק.
 
הכניסה למלון והלובי עוצבו בטעם טוב וללא אפשרות להיפרד לרגע מהנוף הקסום. בכניסה ללובי בריכת דגים וצמחי מים הפזורים גם באזור הפנימי של המלון הצמוד למתחם הספא ומשרים אווירה של רוגע ואפשרות להתנתק מחיי היום יום .
 
הלובי נמצא בחלל גדול עם קירות זכוכית המשקיפים  לנוף הררי יפיפה ותמונת נערה מטיילת בשבילי כרם מתנוססת מעל דלפק הקבלה.
 
החדרים עוצבו ואובזרו בטכנולוגיה עכשווית עם טלוויזיית LCD המהווה חלק ממראת הקיר ומספר אפשרויות תאורה לנוחיות האורחים. חדר אמבטיה גדול ובו מקלחת, שירותים ואמבטיה עגולה וגדולה. קיר זכוכית עם תריס חשמלי מפריד בין חדר השינה לחדר האמבטיה.מיני בר ואינטרנט אלחוטי עומדים לשירות האורחים. גם המיטה והמצעים המפנקים היו לטעמי והוסיפו לחופשה טעם טוב ורצון לחזור שוב "לטוסקנה הקטנה".
 
"אני מאמין שהמלון החדש הוא מהעדכניים והאיכותיים ביותר הקיימים כיום בארץ. אין לי ספק שערכי המצוינות שלו, מיקומו הייחודי באזור הכרמים ובסמוך לירושלים, והאלמנטים של הספא והיין השולטים בו-יהפכו אותו למלון מוביל בישראל",  מסר ליאור רביב, מנכ"ל מלונות ישרוטל.
 
המלון מיועד לזוגות ומשפחות עם ילדים מגיל 10 בלבד במטרה לא להפריע את מנוחת הנופשים.
 
המלון החדש, נמנה על מלונות היוקרה של ישרוטל – Isrotel Exclusive Collection, עליהם נמנים עד כה: מלון רויאל ביץ' אילת, אחוזת יערות הכרמל, מלון בראשית במצפה רמון ומלון רויאל ביץ' תל אביב, אשר נפתח אף הוא לאחרונה.
 
לצפייה בתמונות נוספות

https://www.youtube.com/watch?v=ZHkA0QU2nNM

Exit mobile version