Site icon IAS

מלון חדש יוקם באילת- לראשונה מזה כעשור

לראשונה מזה כעשור אושר סיוע להקמתו של מלון חדש באילת, הצפוי לכלול 62 סוויטות ברמה בינונית (רמה C). היקף ההשקעה הכולל במלון זה הינו כ-31 מיליון ש"ח, מתוכם יעניק משרד התיירות כ-6 מיליון ש"ח.
 
מלון נוסף שיזכה לסיוע יוקם בבית שאן, בהיקף השקעה של כ-23 מיליון ש"ח, מתוכם יעניק משרד התיירות כ-4.5 מיליון ש"ח. במסגרת מלון זה ייבנו 25 חדרים ברמה גבוהה (רמה A). הקמתם של המלונות באילת ובבית שאן התאפשרה הודות להכללתם של אזורים אלו למפת אזורי העדיפות בחודשים האחרונים.
 
הסיוע למלונות אושר על ידי מנהלת ההשקעות במשרד התיירות שאישרה השבוע 8 בקשות לסיוע בהקמתם של 5 מלונות חדשים, הרחבת בית מלון אחד ושיפוץ שני מלונות נוספים, כל זאת בהיקף של כ-450 מיליון ש"ח.
 
כמו כן, אושר סיוע להקמתו של מלון חדש במושבה הגרמנית בירושלים. המלון, השייך לרשת ישרוטל, יוקם בהיקף השקעה כולל של כ- 256 מיליון ש"ח, מתוכם יעניק המשרד כ-51 מיליון ש"ח. המלון יכלול 245 חדרים ברמה גבוהה (רמה A).
 
מנהל מרכז ההשקעות במשרד התיירות, ערן ניצן אמר כי אישור הקמתו של המלון בירושלים, שיכיל חדרים יוקרתיים ואיכותיים, מהווה זריקת עידוד לענף התיירות בעיר, הסובלת ממחסור חמור בחדרים. בניית מלון נוסף באילת היא התחלה של תהליך שדרוג האזור וחידושו של המוצר התיירותי באילת.
 
לדבריו של שר התיירות מסז'ניקוב, משרד התיירות פועל לעידוד הגדלת היצע חדרי המלון וזאת כמענה לגידול שאנו חווים בכניסות תיירים לישראל. כמו כן, הגדלת היצע החדרים תאפשר התמודדות עם מחירי הלינה הגבוהים המאפיינים את המלונות בישראל.
"אנו מצפים כי ריבוי היצע יוביל לירידה במחירים. אישורים חדשים אלה מאפשרים לנו להעלות את אטרקטיביות המוצר התיירותי הישראלי ומגוון סוגי החדרים עבור תיירים נכנסים ועבור נופשים ישראלים כאחד", אמר השר.

Exit mobile version