Site icon IAS

מינויים חדשים בהנהלה הבכירה של חברת ישראייר

מטוס ישראייר בנתב"ג. צילום עוזי בכר

שי גיל התמנה לסמנכ"ל הנדסה ותחזוקה בישראייר – שי מחליף בתפקידו את שמואל סביש שעוזב את החברה לאחר שלוש שנים בתפקיד. לשי ניסיון בינלאומי רחב של מעל 25 שנה בניהול עסקי ותפעולי בתחום התעופה והאנרגיה בארץ ובעולם. בתפקידו האחרון היה בין מקימי חברת Bird Aviation הממוקמת בשדה התעופה הבינלאומי בלרנקה שבקפריסין . החברה מתמחה בתחזוקה כבדה של מטוסי איירבוס A320 ובין לקוחותיה הגדולים חברות התעופה  איזי ג'ט , Wizz ועוד . לפני כן, שי גיל שימש כמנהל בתחום האנרגיה ותעופה ומילא תפקידי ניהול לוגיסטיקה, תחזוקה והנדסה בישראל, הודו ובאוסטרליה.

שי גיל סמנכ"ל הנדסה ותחזוקה בחברת ישראייר. צילום יח"צ

אלי אגמי – התמנה לסמנכ"ל משאבי אנוש בחברת ישראייר – אלי מחליף בתפקידו את טל זיידנברג – לויא ששימשה תשע שנים כסמנ"כלית משאבי אנוש  וביקשה לסיים את תפקידה. אלי עובד בחברת ישראייר 19 שנים והינו חלק מצוות ההנהלה הבכירה של החברה ובעל רקע עשיר בניהול ויחסי עבודה. בין תפקידיו אלי היה אחראי על הטמעת טכנולוגיות חדשות בחברה, ניהול מערך ההסכמים הקיבוציים של צוותי האוויר בהתאם לאסטרטגיה העסקית של ישראייר, מנהל פיתוח תפעולי ובטיחות החברה וחבר הנהלה.

אלי אגמי סמנכ"ל משאבי אנוש ישראייר. צילום יח"צ

אורי סירקיס מנכ"ל חברת ישראייר: "אני מברך על המינויים החדשים בהנהלת החברה, ומאחל לכולנו הצלחה רבה עם כניסתם לתפקיד. שי גיל ואלי אגמי מביאים עימם ניסיון מקצועי רחב ומגוון שיסייע לנו לפתח ולטפח את ההון האנושי של החברה שהוא המשאב היקר ביותר שלנו  לצד בטיחות הטיסות שיחד יביאו ללא ספק את המשך צמיחתה של ישראייר בשנים הבאות".

Exit mobile version