Site icon IAS

מיכל גרסטלר מונתה לראש מערך תקשורת וקשרי ממשל באל על

מיכל גרסטלר, ראש מערך תקשורת וקשרי ממשל באל על. צילום פרי בינדלגלאס

חברת אל על מודיעה היום (ב') על מינויה של מיכל גרסטלר לתפקיד ראש מערך תקשורת וקשרי ממשל. גרסטלר (39), נשואה ואם לשלושה ילדים, מביאה עמה ניסיון עשיר של למעלה מ-20 שנים בדוברות וייעוץ תקשורתי, אסטרטגיה, ניהול משברים וקשרי ממשל. היא החלה את דרכה בחטיבת דובר צה"ל ובהמשך מילאה שורת תפקידים בכנסת ובממשלה, בהם דוברת יו"ר הקואליציה, דוברת שר התיירות וראש המטה של יו"ר הכנסת.

בשנים האחרונות התגוררה בארה"ב, שם כיהנה כראש מטה המשלחת הישראלית לאו"ם, וכן כראש המטה של השגריר לאו"ם ולארה"ב. בתקופה זו ניהלה את פעילות המשלחת, והייתה אמונה על הקשר ללשכת ראש הממשלה ולמשרד החוץ, תוך טיפול באירועים בינלאומיים רגישים.

כעת, לאחר ארבע שנות שליחות דיפלומטית, תשוב גרסטלר לישראל ותיכנס לתפקידה כראש מערך התקשורת וקשרי הממשל בחברת אל על.

מיכל בעלת ניסיון רב בהתוויית מדיניות רגולטורית וציבורית, לצד הובלת תהליכי מיתוג, אסטרטגיה, ייעוץ תקשורתי וניהול משברים. במסגרת תפקידיה השונים רכשה ידע מעמיק בזירה הממשלתית והמדינית, לצד דיפלומטיה וקשרי החוץ. נוכח אלו החליטה הנהלת החברה למנותה לתפקיד, אליו תיכנס בספטמבר הקרוב.

סמנכ"ל שיווק, דיגיטל ותקשורת באל על, נדב חנין: "חברת אל על מברכת על הצטרפותה של מיכל שתוביל את מערך התקשורת וקשרי הממשל. יכולותיה של מיכל וניסיונה המקצועי יתרמו לחברה בכל תחומיה, ויחד עם הצוות יובילו את החברה להישגים נוספים".

Exit mobile version