Site icon IAS

מועדון הנוסע המתמיד של אל על מחדש את השת"פ עם אמריקן אקספרס

מחלקת העסקים בדרימליינר של אל על: משלמים יותר - צוברים יותר. צילום יח"צ

מועדון הנוסע המתמיד של אל על מדווח הבוקר לבורסה על חידוש הסכם שיתוף הפעולה עם אמריקן אקספרס. ההסכם המשותף כולל הנפקה ותפעול של כרטיסי אשראי מסוג פרימיום לחברי מועדון הנוסע המתמיד. ההתקשרות אינה בלעדית ותחול לתקופה של שבע שנים החל מיום 1 בספטמבר 2019.

על פי ההסכם, פועלים אקספרס תנפיק כרטיסי אשראי ממותגים פרימיום ממותג אמריקן אקספרס, בנקאיים וחוץ בנקאיים. כרטיס אשראי ממותג פרימיום יונפק ללקוחות יוקרה אשר עומדים בתנאי זכאות מתאימים, ויקנה למחזיק הכרטיס הצעת ערך ייחודית ועדיפה באמצעות מגוון הטבות, המבוססות רובן על היקף הפעילות בו.

ליאור טנר, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד וכרטיס האשראי. צילום יח"צ

ליאור טנר, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד וכרטיס האשראי FLY CARD: "אנו שמחים להמשיך את ההסכם עם אמריקן אקספרס מקבוצת בנק הפועלים. אין לנו ספק ששיתוף הפעולה עם מותג יוקרתי שכזה יביא להמשך צמיחתו של כרטיס האשראי FLY CARD ויעניק ללקוחות את המוצר והשירות הטובים ביותר. המשך שיתוף הפעולה ייצור אפשרויות רחבות ועשירות יותר ללקוחות הפרימיום של אל על ו-FLY CARD".

יותר מ-300 אלף כרסיסים נופקו

ארבע שנים מאז השקתו, כרטיס האשראי FLY CARD של מועדון הנוסע המתמיד של אל על צומח במהירות ועומד על יותר מ-300 אלף כרטיסים. מחזור העסקאות ב- FLY CARD עומד על יותר מ- 26 מיליארד שקל בשנה המהווים כ- 8 אחוז מסך מחזורי האשראי בישראל, כאשר מחזור חודשי ממוצע ללקוח הוא 9,500 שקל: 4,500 שקל בכרטיס ה- FLY CARD ויותר מ-23,000 שקל בכרטיסי ה- FLY CARD PREMIUM. נתונים אלה הפכו את כרטיס ה-FLY CARD לכרטיס הראשון בארנק בקרב מחזיקו. מאז השקת הכרטיס, הרחיב מועדון הנוסע המתמיד את שיתופי הפעולה ואת מגוון ערוצי הצבירה ומימוש הנקודות מחוץ לעולם התעופה ויצר מטבע נאמנות בעל ערך רב ללקוחות. כיום ניתן לשלם בנקודות עבור מלונות, ביטוח, דלק, מסעדות, הופעות, קולנוע, הצגות ועוד.

Exit mobile version