Site icon IAS

מוחמד לוטה מונה למנהל אמירייטס בשוויץ

מוחמד לוטה, מנהל אמירייטס בישראל. צילום עוזי בכר

מוחמד לוטה, לשעבר מנהל אמירייטס ישראל מונה למנהל אמירייטס בשוויץ ב-02 ביולי 2024. מוחמד לוטה החליף את ז'ורג מולר (Juerg Mueller), שמילא בתפקיד ב-16 השנים האחרונות. ממשרד Emirates בציריך, מוחמד לוטה יפקח על העסקים הכוללים של חברת התעופה בשוויץ, לרבות פונקציות מכירה ושירות עבור תפעול נוסעים ונמלי תעופה. Emirates מפעילה כיום טיסות דו-יומיות בין שני היעדים שלה ציריך וז'נבה למרכז העולמי של חברת התעופה בדובאי.

מוחמד לוטה, עובד בחברת אמירייטס משנת 2016 וכיהן במספר תפקידי ניהול ברחבי אזור המזרח התיכון, כולל דובאי, ריאד, כווית וירדן. כאמור, בתפקידו האחרון היה מנהל החברה בישראל. הוא כפוף לתיירי אווק (Thierry Aucoc), סגן נשיא בכיר לתפעול מסחרי באירופה והפדרציה הרוסית.

בהתייחסו למינויו אמר מוחמד לוטה: "אני שמח להוביל את הפעילות של Emirates בשווייץ, אחד משווקי המפתח שלנו באירופה. אני מצפה לעבוד עם הצוות המקומי של החברה, לטפח את שיתוף הפעולה ההדוק עם שותפי המסחר והתעשייה המקומיים שלנו בשוק ולפתח ולהגדיל את הנוכחות של Emirates בשוק השוויצרי".

מחלקת פרימיום אקונומי של אמירייטס. צילום יח"צ

Emirates פועלת בשוויץ למעלה מ-30 שנה, מאז החלה חברת התעופה לראשונה בטיסות לציריך באוגוסט 1992. החברה מפעילה ארבע טיסות יומיות ללא הפסקה מציריך וז'נבה באמצעות מטוסי רחבי גוף – איירבוס A380 ובואינג B777.

Emirates SkyCargo – ממלאת תפקיד מפתח בחיזוק קשרי הסחר בין שוויץ לעולם, ומציעה קיבולת מטען יומית של 100 טון לתוך המדינה וממנה. באמצע אוגוסט, ז'נבה תהפוך ליעד האמירויות הראשון בעולם המונגש על ידי מטוסי בואינג 777 המשופצים עם תא נוסעים הכולל ארבע מחלקות: לראשונה ביבשת אירופה, מחלקת פרימיום אקונומי והדור הבא של מחלקת עסקים בבואינג 777 בתצורת 1-2-1.

Exit mobile version