Site icon IAS

מווינה וסופיה לאילת ב-1 יורו – מבצע של וויזאייר מתחיל היום

וויז אייר. מבצע מרשים לעונת החורף באילת, בתמיכת משרד התיירות. צילום יח"צ

מבצע שכמעט לא זכור כמוהו: וויזאייר מציעה מבצע של טיסה מווינה שבאוסטריה ומסופיה בבולגריה לנמל התעופה עובדה שליד אילת ביורו אחד. מדובר בטיסת פרומו בכיוון אחד עד סוף מרץ, סיום עונת החורף באילת.

המבצע של וויז אייר מאירופה לאילת ביורו

המחיר כולל כולל מסים ועמלות אחרות וכן תיק נשיאה. טרולי לתא הנוסעים ומזוודה לבטן המטוס הם בתשלום. המחיר תקף רק עבור הזמנות דרך wizzair.com ודרך האפליקציה. מספר המושבים במחירים המצוינים מוגבל. המחיר המוצע זמין רק בנתיבי וינה (VIE) – אילת (VDA) וסופיה (SOF) – אילת (VDA) לטיסות נבחרות ולזמן מוגבל בלבד. לכן, המחיר יכול להשתנות באופן משמעותי בטווח הקצר. זמן הנסיעה מוגבל עד ה-31 במרץ 2019. המבצע חל על הזמנות עם מקסימום של 10 אנשים. כל הטיסות מופעלות במטוס איירבס A320 עם 180 מושבים ומטוס A321 עם 230 מושבים.

הטיסות בחזור לסופיה ולווינה זולות גם הן ואפשר עדיין להשיג טיסה בשני הכיוונים במחיר של כמה עשרות יורו.

"אנחנו חוגגים את חג המולד השנה ב-Wizz Air  ב-21 בדצמבר (במקום ה-24 בדצמבר, ע"ר) והלקוחות האוסטרים שלנו ייהנו ממנו. אנו שמחים להציע לאוסטרים את יעד השמש היוקרתי אילת במחיר לא ייאמן של 1 יורו. WIZZ תמשיך להיות מחוברת ללקוחותיה באוסטריה בעתיד, ומצפה ליצור הזדמנויות רבות עוד יותר ולהציע חוויות טיסה סבירות באמת", אמרה תמרה ולואה, מנהלת תקשורת תאגידית בחברת Wizz Air.

מווינה הקרה לאילת החמימה. הצעה מפתח ביורו. צילום יח"צ

לפי סוכן נסיעות אוסטרי המדווח על כך, "אילת היא העיר הדרומית ביותר בישראל, נמל צבעוני ונופש פופולרי בקצה הצפוני של הים האדום. החופים, שוניות האלמוגים, חיי הלילה והנוף המדברי הופכים את אילת ליעד פופולרי לתיירים – במיוחד בחורף", נכתב.

שר התיירות יריב לוין, אמר בתגובה כי: "מאמצי השיווק של המשרד עם חברות התעופה באים לידי ביטוי גם במבצעים יצירתיים שיביאו לישראל עוד ועוד תיירים. שיתוף הפעולה של המשרד עם וויזאייר, שמשתמשת בכספי המענקים של המשרד לשווק את ישראל כיעד תיירותי אטרקטיבי, הוא דוגמא מצויינת לאחת הדרכים בה פועל המשרד, שהביאו לכך, שבשבוע הבא אנחנו צפויים לחצות לראשונה את רף 4 מיליון התיירים בשנה".

וויזאייר היא חברת התעופה השנייה בגודלה בטיסות לעובדה, אחרי ריינאייר.

כרטיס ביורו לעובדה
Exit mobile version