Site icon IAS

מהפכת הטיסה של אייר ניו זילנד תושק השנה- Skynest שוב על הפרק

נוסעי אייר ניוזילנד נהנים מה-Skynest . צילום אייר ניו זילנד

רעיון תרמילי השינה במחלקת התיירים – Skynest, בחברת אייר ניו זילנד (Air New Zealand) לא חדש. אתר IAS דיווח על הפרויקט כבר ביוני 2022 (לכתבה לחצו כאן) ושוב באפריל 2023 (לכתבה לחצו כאן). האם הפעם הפרויקט יושק במהלך שנת 2024?

אלו שטסו לניו זילנד או ממנה יודעים עד כמה מבודדת המדינה המונה חמישה מיליון תושבים, כאשר שכנתה ה'גדולה' הקרובה ביותר, אוסטרליה, נמצאת במרחק של שלוש שעות טיסה משם. הטיסה מארה"ב היא כ- 13 שעות ו-10 שעות מאסיה.  חברת התעופה הגיבה למשוב מקיף של 5 שנים מלקוחות החברה על חשיבות השינה והצורך ליותר נוחות ומרחב. עיצוב הפנים שואב השראה מהייחודיות של החברה, כך שהלקוחות יחוו את הטיסה באייר ניו זילנד ברגע שהם יכנסו לסיפון המטוס. אזור ה- Skynest יכלול שישה תרמילים שהנוסעים במחלקת תיירים יוכלו לרכוש כתוספת למושב רגיל.  שני סטים של שלוש מיטות קומתיים הנערמות בתצורת V הפונות כלפי חוץ.

ההשקה תהיה ככל הנראה בחודש ספטמבר 2024, תתאפשר הזמנה ל-4 שעות שינה, במחיר $254-$380 , כולל מצעים חדשים לכל נוסע – בנתיבי החברה ארוכי הטווח, כמו מאוקלנד לניו יורק ושיקגו. כל מיטה שמורה לאדם אחד ולכן משפחה או חברים יצטרכו לבצע הזמנה נפרדת כדי ליהנות מהפינוק. מיטת הקומתיים תכלול נקודת טעינת USB, מנורות קריאה, אטמי אוזניים, סדינים, שמיכות, כריות וחגורת בטיחות מותאמת.

Exit mobile version