Site icon IAS

מהפכה – מושב מטוס במידה אישית

חברת Seymourpowell הציגה קונספט חדש למושבים במחלקת תיירים הנקראת  Morph, העשויים מחומרים חדישים ,גמישים וניתנים להתאמה אישית לפני גודלו של הנוסע או אפשרויותיו הכספיות.

הקונספט המתקדם של מושבי העתיד, שתוכננו ארגונומית לכולם ע"י התאמתם האישית הוא עדיין מוצר סטנדרטי אבל מתאים לצרכים המשתנים של הנוסעים.

 

הטכנולוגיה החדשנית מאפשרת להתאים את רוחבו של המושב ובאופן אישי את גובהו ועומקו. הדבר יאפשר לחברות התעופה בעתיד לארגן את מושבי מחלקת התיירים על פי גודל הנוסע או עבור תשלום ולקבל מושב רחב יותר.

 

ג'רמי וויט, ראש מחלקת תחבורה ב- Seymourpowell:" נוסעים היכולים להרשות לעצמם מושב במחלקה ראשונה, עסקים או פרימיום, מגוון רחב של אפשרויות, אבל לנוסע במחלקת תיירות האפשרויות דלות ו- Morph הוא הפיתרון עבורם".

 

"Morph משלב את צורכי גודל הנוסע לצרכים האישיים: אישה צעירה שנוסעת לבד, אישה שצריכה להניק במהלך הטיסה, קשישים, מוגבלים, משפחה הטסה יחד, רצון לפרטיות. הדבר משתנה גם בהתאם לשעת הטיסה והיעד: טיסת עסקים, הנוסע ירצה לעבוד ובחזרה אולי יבחר רק לנוח", הוסיף ג'רמי.

 

הקונספט החדש והמהפכני יאפשר תשלום שונה עבור מושב במחלקת תיירים: לילד נחוץ מושב צר יותר ובהתאם התשלום, איש העסקים יוכל לוותר על מחלקות היוקרה ולשלם פחות עבור מושב רחב יותר.חברות התעופה יוכלו למכור שטח ולא מושב, שירות נוסף עבור הנוסע.

 

באוקטובר 2013 קראה יצרנית המטוסים איירבוס להציב סטנדרט חדש לנוחות בטיסות ארוכות טווח, מושב ברוחב 45.72 ס"מ ( 18 אינץ') במחלקת תיירים.

 

https://www.youtube.com/watch?v=X8REY-oXl3U

Exit mobile version