Site icon IAS

מדצמבר – טיסות ישירות של LATAM לסאו פאולו

סאו פאולו בברזיל.טיסות ישירות מתל אביב. צילום Depositphotos

LATAM, חברת התעופה השישית בגודלה בעולם, עם צי מטוסים חדיש המונה כ-340 מטוסים, תפעיל 3 טיסות שבועיות ישירות מתל-אביב לסאו פאולו שבברזיל החל מה-13 לדצמבר, עם טיסות המשך לכל רחבי אמריקה הלטינית.

החברה הודיעה לראשונה על פתיחת הקו החדש, בסיוע משרד התיירות, בחודש אפריל השנה. שר התיירות, ח”כ יריב לוין, אמר אז כי “פתיחת הקו הישיר מברזיל לישראל, במסגרת שיתוף פעולה בין משרד התיירות לחברת התעופה לאטאם, היא הישג משמעותי והמשך ישיר למדיניות שהובלתי לפתיחת שוקי תיירות חדשים לישראל. אני משוכנע שהקו החדש – אשר יהווה לראשונה זה שנים חיבור ישיר ממדינות דרום אמריקה – יחזק באופן משמעותי את התנופה האדירה של תנועת התיירות מאזור זה לישראל. בנוסף, הקו החדש יקצר את הדרך לאלפי המטיילים הישראלים הפוקדים את מדינות דרום אמריקה ויוזיל משמעותית את עלות ההגעה”.

מנכ”ל חברת התעופה  LATAM, ג’רום קאדייר, הוסיף אז כי אף חברת תעופה אחרת לא מחברת את דרום אמריקה לעולם עם כל כך הרבה טיסות ויעדים. "באמצעות הטיסה החדשה לתל-אביב, נהפוך גם לחברה היחידה שתספק טיסה לישראל מהאזור. מדובר בשירות מיוחד עבור נוסעים מאמריקה הלטינית. תיירים מברזיל, ארגנטינה וצ’ילה, לדוגמה, יוכלו עכשיו להגיע לישראל בקלות בזכות הקו החדש”.

מטוס דרימליינר של לאטאם. צילום אתר החברה

הטיסות יבוצעו  במטוסי בואינג 787 (Dreamliner) חדישים: המטוס  מונה כ-217 מושבים במחלקת התיירים וכ-30 מושבי-מיטה במחלקת הפרימיום- ביזנס. במחלקת הביזנס היוקרתית יוגשו ארוחות גורמה של טובי השפים באמריקה הלטינית ומשקאות שנבחרו ע"י המסטר סומלייר של אמריקה הלטינית- הקטור ורגה.

חברת LATAM מרושתת בכ-122 יעדים באמריקה הלטינית וכ-40 יעדים ברחבי העולם.

הטיסות מת"א ולת"א – הן טיסות לילה: המראה מת"א בימי א', ג' וה' ב-18:20 נחיתה בסאו פאולו 05:45 למחרת. הטיסות מסאו פאולו – הן גם כן טיסות לילה: המראה מסאו פאולו בימי ב', ד' ושבת ב-23:00 ונחיתה בת"א למחרת ב-16:05.

הטיסה מופעלת מטרמינל 3 החדש בנמל התעופה גרוליוס בסאו פאולו. טיסות ההמשך ליעדים מחוץ לגבולות ברזיל (בואנוס איירס, מונטבידאו, לימה, סנטיאגו) יוצאות מאותו טרמינל, ללא צורך בביקורת דרכונים ומכס.

יש אפשרות לשלב טיסות דרך אירופה בלאטאם בזכות הסכם אינטרליין מ/ל אירופה עם מרבית חברות התעופה, כולל אל על.

מחיריםמת"א לסאו פאולו במחלקת התיירים – החל מ-1,070$ כולל מיסים ודלק. מת"א לסאו פאולו במחלקת העסקים – החל מ-2,732$ כולל מיסים ודלק.

Exit mobile version