Site icon IAS

לפי דיווחים בגרמניה, חברת התעופה "גרמניה איירליינס" נקלעה לקשיים

גרמניה איירליינס. האחרונה ברשימה לפי שעה. צילום יח"צ

שנה בלבד לאחר פשיטת הרגל של אייר ברלין, חברת התעופה הגרמנית "גרמניה" נמצאת כעת בקשיים כלכליים. כך פורסם בעיתונות הגרמנית. החברה בוחנת אפשרויות להבטחת צרכי הנזילות לטווח קצר. "מדובר בשאלה המרכזית איך אנחנו, כחברה בגודל בינוני, ממשיכים לפעול בשוק של חברות תעופה במבנה של קורפורייט", נמסר מחברת התעופה שטסה מברלין. עוד נמסר כי אין צמצומי טיסות וכולן ימשיכו כסדרן.

לפי הודעת החברה באתר האינטרנט שלה, הסיבה לחוסר האיזון היתה המהפך בתעשיית התעופה האירופית שכולל את העליה המסיבית במחירי הנפט ב -2018, יחד עם הפיחות של היורו מול הדולר שהובילה לבעיות, כמו גם עיכובים משמעותיים בהכנסת מטוסים חדשים לשירות ומספר חריג של שירותים טכניים לצי הקיים. גרמניה מפעילה 37 מטוסים עם החברות-הבנות שלה בשוויץ ובבולגריה, על טהרת מטוסי איירבוס. החברה היא חברה מסחרית פרטית.

הידיעה בעיתון הגרמני: חברת התעופה זקוקה בדחיפות לכסף ומחפשת משקיעים

שמועות על בעיות כספיות נפוצו בשבועות האחרונים, כך אמר יו"ר איגוד צוותי האויר UFO ל-Tagesspiegel. עם זאת, לדבריו, כוח האדם לא עודכן במצב עד כה.

"גרמניה איירליינס" החלה את פעילותה בישראל לפני כ-4 שנים והיא מפעילה טיסות בקו מתל-אביב לברלין. במאי האחרון הודיעה החברה על הכפלת תדירות הטיסות מתל-אביב לברלין ל-6 טיסות שבועיות מנתב"ג. בנוסף מפעילה החברה טיסות לדיסלדורף, להמבורג ולנירנברג.

"גרמניה" מיוצגת בישראל על-ידי טל תעופה, המייצגת אותה במדינות נוספות.

כתבה קודמת: גרמניה מגדילה את מספר טיסותיה בין ברלין לתל אביב

Exit mobile version