Site icon IAS

ליאופרד הוספיטליטי תספק שירותי ספא בטרקלין המלך דוד בנתב"ג

מימין, ליאון אביגד, מייסד ובעלים שותף בקולקציית מלונות בראון, מירה פיזיצקי, ראש אגף שירות בטיסה של אל על ושלומי טחן, מנכ"ל מלונות בראון. צילום סיון פרג'

אל על חתמה על הסכם עם לאופרד הוספיטליטי החזקות בע"מ, שהינה הבעלים והמפעיל של ספא בראון מקולקציית מלונות בראון, לקבלת שירותי ספא בטרקלין המלך דוד של אל על, הממוקם בזרוע D בטרמינל 3 בנתב"ג.

לקוחות היוקרה של אל על המתארחים בטרקלין, ייהנו מטיפולי ספא מפנקים ואיכותיים עם מיטב המטפלים באווירה שלווה ורגועה רגע לפני הטיסה ויוכלו לבחור ללא תשלום בטיפול אחד מבין שלושה, שאורכו כ-20 דקות.

חדר הטיפולים שעוצב במיוחד, ממוקם בטרקלין בקומת הגלריה ומציע בנוסף למטפלים מקצועיים, מוצרים ושמני טיפול איכותיים של ספא בראון.

מירה פיזיצקי, ראש אגף שירות בטיסה של אל על, אמרה: "אני גאה בשיתוף הפעולה עם קולקציית מלונות בראון, הבוטיקית והצעירה, שנותנת מענה מדויק ללקוחות היוקרה של אל על. אני בטוחה שלקוחותינו ייהנו משירותי הספא המשודרג ויזכו לחוויה מפנקת, איכותית ומרעננת לפני טיסתם".

ליאון אביגד, המייסד ובעלים-שותף בקולקציית מלונות בראון, הוסיף כי הם גאים לשתף פעולה עם חברת אל על בהפעלת הספא בנתב"ג. "תרבות הספא וה-wellness היא חלק בלתי נפרד מהחוויה במלונות שלנו בארץ ובעולם. אנחנו שמחים להרחיב את הפעילות ולהעניק חוויה בוטיקית גם ללקוחות מחלקות היוקרה בטרקלין האקסקלוסיבי וכבר מתכננים את שיתופי הפעולה הבאים עם אל על."

Exit mobile version