Site icon IAS

לטוס מאירופה לארה"ב במחירי רצפה של $65

מטוס חברת נורוויג'ן אייר שאטל. צילום החברה

נורוויג'ן אייר שאטל, חברת החסך (לואו קוסט) הנורווגית הודיעה ביום חמישי האחרון על שורה של טיסות טרנסאטלנטיות חדשות ופורצות דרך בין 5 ערים בבריטניה ואירלנד לארה"ב במחירים חסרי תקדים של 65 דולר (69 אירו).

סה"כ תשיק חברת התעופה בקיץ 10 נתיבי טיסה חדשים ו- 38 טיסות טרנסאטלנטיות שבועיות מאדינבורו, בלפסט, קורק, שאנון ודבלין לאזור ניו יורק, בוסטון וניו אינגלנד. מדובר בנמלי תעופה לא ראשיים מה שמאפשר לחברת התעופה להציע מחירים אטרקטיביים.

נורוויג'ן אייר שאטל תפעיל את הקווים החדשים באמצעות מטוסים צרי גוף מסוג בואינג MAX 737. חברת התעופה הנורווגית הייתה הראשונה באירופה להטיסם המאפשרים טיסות לטווחים ארוכים יותר ומספר מושבים גדול יותר בהשוואה למטוסים אחרים בקטגוריה. ניתן יהיה לרכוש מזון חם או קר בתשלום נוסף.

נורוויג'ן אייר שאטל מפעילה כבר טיסות מלונדון גטוויק ל-8 ערים בארה"ב והתוספת של הקווים החדשים לנמלי תעופה אמריקנים דומים, מציעה כעת מבחר גדול יותר ומחירים מצוינים לנוסעים מבריטניה ואירלנד.

ביורן קיוס (Bjorn Kjos), מנכ"ל חברת התעופה :" אנו שמחים להכריז על קווי תעופה טרנסאטלנטיים ישירים וחדשים, שיאפשרו להטיס עשרות אלפי נוסעים חדשים. בשורה נהדרת לא רק לקהל הנוסעים אם כי גם לכלכלת המדינות ארה"ב, אירלנד ובריטניה שיקלטו מספר רב של תיירים וייצרו מקומות עבודה נוספים." אנו נרגשים להשיק כעת טיסות לארה"ב מאירלנד, צפון אירלנד וסקוטלנד. ברצוננו להביע הכרת תודה גדולה על התמיכה הנרחבת של הנוסעים, פקידי הממשלה, נמלי התעופה ותעשיית הנסיעות והתיירות משני צדי האוקיינוס האטלנטי."

נורוויג'ן אייר שאטל היא חברת החסך השלישית בגודלה באירופה המטיסה כ-30 מיליון נוסעים בשנה ל-140 יעדים. החברה זכתה בתואר חברת הלואו קוסט הטובה ביותר לטיסות ארוכות טווח שנתיים ברציפות ע"י SkyTrax Awards וחברת הלואו קוסט הטובה באירופה זה השנה הרביעית ברציפות.

Exit mobile version