Site icon IAS

לטוס מאילת לאירופה, החל מ-40 יורו

טיסות הלואו קוסט ששוטפות בחודשים אלה את אילת, מספקות דילים אטרקטיביים גם לישראלים. חברת התיירות "תלמה נסיעות" מציעה לתושבי אילת והדרום מבחר גדול של טיסות לואו-קוסט למגוון של יעדים באירופה ובמחירים מצחיקים. בנוסף ניתן יהיה לרכוש מהחברה חבילות של טיסות ומלון, במחירים אטרקטיביים. כל הטיסות יוצאות משדה התעופה עובדה והמחירים – החל מ-40 יורו, ל-3 ו-4 לילות וכן לשבוע.

המבחר האדיר של היעדים הוא נגזרת של פריחת טיסות הלואו-קוסט לאילת והוא כולל בגרמניה: ברלין, דיסלדורף, באדן באדן ופרנקפורט. באיטליה: מילאנו (לשדה בברגאמו). בצרפת: פאריז. ברוסיה: מוסקבה. בצ'כיה: פראג. בלטביה: קאונס. בסלובקיה: ברטיסלאבה. בפולין: ורשה, גדאנסק, קרקוב ופוזנן. בהונגריה: בודפשט. בבלגיה: בריסל.

לדברי ורד מיכאלי, מנהלת סניף "תלמה נסיעות" באילת, המחירים הם החל מ-40 יורו לכרטיס הלוך ושוב, והם יכולים להשתנות מדי פעם, בהתאם לעומס בטיסות.  "מי שירצה יוכל גם לרכוש חבילות שכוללות גם לינה במלונות של ארבעה כוכבים במקומות מרכזיים בערים הללו במחיר כולל של כ-700 שקלים. אני רוצה לציין שגם הטיסות לבריסל וגם לדיסלדורף נוחתות קרוב מאוד לאמסטרדם, שנחשבת ליעד יקר יותר וכך אפשר יהיה להגיע לשם במחיר הרבה יותר זול. בנוסף, אפשר להזמין דרכנו גם טיולים בכל היעדים הללו. מי שמחפש קזינו ימצא אותו בבאדן באדן. למי שנוחת במילנו כדאי לדעת שבפברואר מתקיים בוונציה קרנבל מסיכות".

מחירי החורף האטרקטיביים הם גם הזדמנות מצויינת לנחות ביעדים הסמוכים לאתרי סקי. כך הטיסות שנוחתות בצפון איטליה קרובות מאוד לאתרי הסקי ססטייר, מרילבה, צ'רביניה וסלה-רונדה; בפולין סמוך לאתר הסקי זקופנה, במרחק של כשעה נסיעה מקרקוב ובצ'כיה קרוב לאתר בשפינדלרוב מלין.

"לכל האתרים הללו אנחנו בונים גם חבילות סקי, כולל מלונות. החבילות זולות בצורה משמעותית מהחבילות שבדרך כלל מוצעות לישראלים בחורף", אומרת מיכאלי, "דוגמא לחבילת סקי לזקופנה שבדרום פולין: יציאה בחנוכה (12.12.17 עד 16.12.17) בהתבסס על חבילה לזוג וילד, המחיר הוא כ-300 דולר לאדם – כולל טיסה, העברה ומלון 3 כוכבים עם ארוחת בוקר. ניתן לשדרג ל-4 כוכבים בתוספת של 40 דולר לאדם לכל ארבעת הלילות, בחדר לשלושה".

עוד הצעות מפתות של "תלמה נסיעות" למי שבוחר לטוס מדרום הארץ – טיסות להונג-קונג ולבנגקוק ב-600 דולר בלבד, שיוצאות מנמל התעופה של עקבה, שבירדן השכנה. "היתרון בטיסות הללו", אומרת מיכאלי, "הוא לא רק במחיר, אלא גם בקיצור משך הטיסה ליעדים הללו לשמונה שעות בלבד".

 

Exit mobile version