Site icon IAS

לטוס בסוויטות יוקרתיות

ג'ט איירווייס הודיעה לאחרונה על כניסתם לשירות של מטוסי הבואינג  ER777-300B בקווי התעופה בין אמסטרדם למומבאי ואמסטרדם טורונטו יחד עם הגדלת הקיבולת, החל מ-12 בינואר 2017. מהלך זה ישדרג גם את שיתוף הפעולה של חברת התעופה ג'ט איירווייס עם דלתא איירליינס וקבוצת אייר פראנס – KLM באפשרויות המגוונות הניתנות ללקוחותיהם בטיסות מצפון אמריקה לאירופה ומשם למזרח דרך הודו.

הפעלת מטוסי הבואינג החדשים יעניקו חוויית טיסה ייחודית ללא תחרות  עבור נוסעי המחלקה הראשונה של ג'ט איירוויס – סוויטות מפוארות ושירות אדיב הכולל תפריט עשיר ומגוון. המטוסים יופעלו בתצורת 3 מחלקות: מחלקה ראשונה עם 8 סוויטות, 30 מושבי מיטה במחלקת עסקים ו- 308 מושבים ארגונומיים במחלקת תיירים.

ג'ט איירווייס מחברת את הודו ל-35 יעדים באירופה ו-28 יעדים בצפון אמריקה (ארה"ב וקנדה) באמצעות הסכמי הקוד שר עם השותפות דלתא איירליינס, וקבוצת אייר פראנס – KLM.  השימוש במטוסים הגדולים בצי יאפשרו גם הגדלת קיבולת מטענים המתבצעת בין יעדי הטיסה.

Jayaraj Shanmugam, המנהל המסחרי של חברת התעופה מסר  בתגובה שהחדרת מטוסי הבואינג B777 לקווים מ/ ל אמסטרדם רק מחזקים את ההחלטה לבחור באמסטרדם כשער ליבשת אירופה. "הגדלת הקיבולת תעניק מענה טוב לביקוש הגדל והולך של הנוסעים לטוס בין שתי המדינות בטיסות יומיות ישירות, שירות הניתן רק ע"י חברת תעופה הודית אחת, ג'ט איירווייס", הוסיף "Jayaraj Shanmugam.   

בסוויטות החדשות והמפוארות מיטה בגודל 81 אינץ' , מסך טלוויזיה בגודל 23 אינץ' , אזורי אחסון רחבים ומעוצבים הכוללים ארון תליית בגדים אישי, שולחן ארוחה זוגי, תאורת LED מתכווננת, מקור חשמל וחיבור לטלפון. לנוחות מרבית- תמיכה לאזור הגב התחתון ו-8 נקודות עיסוי.

במחלקת העסקים המושבים והאווירה מותאמים לעבודה, מנוחה ובידור. המושב נפתח למיטה שטוחה של 180 מעלות עם תמיכה לגב התחתון ומערכת עיסוי.

מרחק של 32 אינץ' (פיץ') בין השורות של מושבים ארגונומיים במחלקת תיירים מבטיחה ליצור את הנוחות האופטימאלית בשמים.

השירות בג'ט איירווייס ידוע ובעל שם עולמי וכולל חוויות גסטרונומיות מלוות משמפניה ויינות מובחרים מרחבי תבל והגשת המטעמים בכלי חרס ופורצלן איכותי.

מערכת בידור  Panasonic eX2 מעניקה לנוסעים בחירה בין 1500 שעות של תוכניות טלוויזיה, סרטים מובחרים ומוזיקה מקומית ובינלאומית.   

 

 

Exit mobile version