Site icon IAS

לזכרו של ז?ול הורוביץ ז"ל

יוסי פתאל, מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות נפרד מחבר יקר, ז'ול הורוביץ ז"ל בשלושים למותו:" הרבה אנשים טובים יש בענף שלנו, אבל ז'ול הורוביץ אחד בלבד. היה. ז'ול היה אדם משכמו ומעלה, בן אדם במובן העמוק והטהור של המלה. אוהב אדם באשר הוא אדם, בלא לייחס חשיבות לעיסוקו, להשכלתו או למעמדו הכלכלי והחברתי, רחב אופקים וידע, איש שכיבד את המסורת ובד בבד – הבין את ההכרח בהתחדשות".

 

"כמה אנשים אתם מכירים, שעונים "תמיד טוב" לשאלה "מה שלומך?", ומתכוונים לזה באמת? ז'ול האמין שאופטימיות וחוש הומור הם עניינים רציניים שאין להקל בהם ראש, וחשוב להתמיד בהם. כך היה וכך עשה, עד לנשימתו האחרונה".

 

"גבאי של ארץ ישראל היה ז'ול הורוביץ, איש יקר ובעל השפעה, שהביא את דבר יופייה ואיכויותיה של ארצנו לכל קצוות העולם, במסעותיו ובקשריו המקיפים.פעיל ותורם כל שנותיו, בתחום התיירות כמו גם בנושאים רבים נוספים, בארץ ובחו"ל. ובכל אשר פעל, זכה להערכה ולאהבה".

 

"ז'ול היה אחד מן הישראלים היחידים שכיהן כנשיא העולמי של ארגון סקול הבינלאומי, וגם לתפקיד זה הביא את יופייה של ישראל לידיעת הרבים, ביחד עם מקצועיותו הרבה, הידע הנרחב והמגוון שלו וכרגיל אצל ז'ול – אנושיות ללא דופי. איש בעל הדר היה ז'ול הורוביץ. בעל הדר וללא שמץ יהירות".

 

נגדענו מאדם שהיה דוגמה אישית ואנושית למופת, לכל מי שזכה להכירו. יהי זכרו ברוך ואהוב..

Exit mobile version