Site icon IAS

לופטהנזה: "שביתת ארגון הטייסים אינה הדרך הנכונה"

ארגון הטייסים של לופטהנזה ( Vereinigung Cockpit VC) ישבית את טיסות חברה ביום רביעי, ה-23 בנובמבר 2016 החל מ-00:01 עד 23:59 (זמן מקומי). טיסות לופטהנזה הממריאות מגרמניה יושפעו מהשביתה.

קריאה זו לשביתה אינה הדרך הנכונה, לופטהנזה הציעה לארגון הטייסים כבר מספר פעמים לפתוח בהליך גישור, במטרה לפתור את הסכסוך בהסכם העבודה הקיבוצי באמצעות גורם שלישי מתווך. הצעה זו נדחתה שוב ושוב על-ידי ארגון הטייסים. כעת הודיע הארגון על שביתה בת יממה, אשר תפגע בעיקר בלקוחות החברה ובעובדי החברה.

ארגון הטייסים מתעלם מאפשרות הגישור ובכך אינו ממלא את אחריותו כשותף למשא ומתן קיבוצי.למרבה הצער, שביתה זו תגרום לאי נוחות רבה ללקוחותינו ולופטהנזה מתנצלת על כך מראש.

לופטהנזה עושה כמיטב יכולתה לעדכן את לקוחותיה בשינויים ולמצוא להם, במידת האפשר, טיסה חלופית בחברות תעופה אחרות. בנוסף, אנו מגבירים את הצוותים במרכזי הפניות של לופטהנזה ומגבשים כעת לוח זמנים מיוחד.

להלן השינויים בטיסות לופטהנזה מ/אל ישראל בעקבות שביתת ארגון הטייסים:

  1. טיסת לופטהנזה 691 (23.11) בשעה 5:20 מבוטלת
  2. טיסת לופטהנזה 694 (23.11) מפרנקפורט לת"א בשעה 14:05 (זמן מקומי) מבוטלת
  3. טיסת לופטהנזה 680 (23.11) ממינכן לת"א בשעה  21:50 (זמן מקומי) מבוטלת
  4. טיסת לופטהנזה 681 (24.11) מת"א למינכן בשעה 07:00 מבוטלת

נוסעים שטיסותיהם בוטלו עקב השביתה, יכולים לבטל את ההזמנה או לעבור לטיסה חלופית (ללא תוספת תשלום) עם חברת נוספות בקבוצת לופטהנזה: SWISS, אוסטריאן איירליינס ובריסל איירליינס.

חברות התעופה SWISS, יורוווינגז, אוסטריאן איירליינס ובריסל איירליינס אינן מושפעות מהשביתה ויפעלו כסדרן.

ניתן לוודא את סטטוס הטיסה באתר תחת " ."Current Travel Information

 

 

 

 

Exit mobile version