Site icon IAS

לופטהנזה מתכוונת להרחיב את פעילותה בישראל

קרסטן שפר (Carsten Schaeffer), סגן נשיא לופטהנזה ומנהל האזורי לדרום מזרח אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, מסר היום במפגש עיתונאים בתל אביב: "עם חתימת הסכם השמיים הפתוחים בין הקהילה האירופית לישראל, לופטהנזה תפעל לקבלת תדירויות נוספות מפרנקפורט, מינכן וברלין. בחסות ההסכם, ייפתחו נמלי תעופה הללו בהדרגה לטיסות נוספות מישראל. בחברה פועלים להוספת שלוש תדירויות נוספות מכל עיר (פרנקפורט, מינכן וברלין) ובסה"כ תשע תדירויות שבועיות נוספות".  

 

שפר התייחס לשוק הישראלי וציין שהוא היה תמיד ותמיד יהיה בעל חשיבות ממדרגה ראשונה עבור לופטהנזה. הוא הדגיש שמאז תחילת יוני מפעילה לופטהנזה 21 טיסות שבועיות בין תל אביב לפרנקפורט, מינכן וברלין. מדובר במספר חסר תקדים של טיסות עבור לופטהנזה, במיוחד לאור העובדה שעד 2009 הופעלו סה"כ 14 טיסות שבועיות, ורק בקו פרנקפורט – תל אביב.

 

בסקירה על תוכנית ההתייעלות של החברה, הנקראת SCORE , התייחס שפר למאמצים של לופטהנזה להחזיר את החברה לרווחיות ולהכיל שינויים מבניים נחוצים, ביניהם המעבר למטוסים חסכוניים יותר מדגם איירבוס A321 בקווים לארץ, כמו בכל טיסותיה ליעדים באגן הים התיכון. שפר: "ההחלטה לעבור למטוס צר גוף הייתה לא קלה עבורנו, מאבק בין הרגש להיגיון, אבל הכרחית. אנחנו בלופטהנזה מוכרים לא רק מושב, אלא גם את השירות הטוב ביותר הקיים בשוק והנוסעים מבינים את זה". כמו כן, הדגיש שפר שאין בכוונתם לפטר עובדים בישראל כחלק מתוכנית ההתייעלות של החברה.     

Exit mobile version