Site icon IAS

לופטהנזה משנה את זמני הטיסות מפרנקפורט לתל אביב

לופטהנזה משנה את שעת הטיסה מפרנקפורט לתל-אביב. מעתה ואילך, הטיסה היומית השנייה מנמל התעופה פרנקפורט לנתב"ג תמריא בשעה 14:00 בצהריים במקום 21:25 בערב. שינוי שעת ההמראה מאפשר קישוריות טובה יותר בין טיסות טרנסאטלנטיות, כמו גם נחיתה בתל-אביב בשעות הערב המוקדמות.

עם פרסום לוח הטיסות החורפי ב-25 באוקטובר 2015, מציעה קבוצת לופטהנזה לנוסעיה רשת נתיבים מהצפופות בעולם ובה יותר מ-20,380 טיסות בשבוע. החורף ישרתו מרכזי הקבוצה בפרנקפורט, מינכן, ציריך, וינה ובריסל, כמו גם נתיבים ישירים נוספים מנקודה לנקודה 261 יעדים ב-101 מדינות. בנוסף, שיתוף פעולה עם 30 חברות תעופה שותפות מאפשר להגדיל את היצע הטיסות ולהעניק לנוסעים גישה לרשת כמעט כלל-עולמית. לוח הטיסות החורפי של כל אחת מהחברות בקבוצת לופטהנזה יהיה בתוקף מ-25 באוקטובר 2015 עד להחלפתו בלוח טיסות קיצי ב-27 במרס 2016.

החל מהחודש, אוקטובר 2015, חלה שיטת התמחור החדשה לטיסות מקומיות בגרמניה ואירופה של אוסטריאן איירליינס ולופטהנזה. הנוסעים במחלקת התיירים יכולים לבחור בין שלושה תעריפים: "Light", "Classic" ו-"Flex". אפשרויות אלו תקפות במיוחד להזמנה מראש של מושבים, הזמנה חוזרת או ביטול טיסות ומכסת המטען המוטס בחינם. מאז שהחלה מכירת הכרטיסים ביולי האחרון, אופציית התעריף "Light" הפכה לפופולרית במיוחד. בכל רמות המחיר ממשיכות חברות התעופה בקבוצת לופטהנזה להתיר פריט אחד של מטען יד. הנוסעים יקבלו גם חטיפים ומשקאות במטוס, ייהנו משיבוץ מובטח למושבים בדלפק הצ'ק-אין ומבונוסים ל-Award Miles, Status Miles ו-Select Miles.

לופטהנזה

החורף תשרת לופטהנזה 197 יעדים ותפעיל בסך הכל 9,900 טיסות לשבוע. עם הנהגת לוח הטיסות החורפי מרחיבה לופטהנזה את היצע הטיסות הבין-יבשתיות בהתאמה לצורכיהם של נוסעי הנופש. טמפה בפלורידה היא יעד חדש שהוסיפה החברה ב-25 בספטמבר והראשון מבין יעדי נופש חדשים שיתווספו לרשימת הטיסות הממריאות מפרנקפורט בחודשים הקרובים.

החל מסוף אוקטובר תתווסף העיר ניירובי בקניה ללוח הטיסות של לופטהנזה ובתחילת דצמבר גם קנקון ממקסיקו, אשר הטיסות אליה הן בעיקר טיסות שכר, וכן מאלה (המלדיביים) ומאוריציוס שיבואו בעקבותיה. פנמה סיטי תסגור את רשימת היעדים החדשים במרס 2016.

חדשות טובות לאוהדי ה-Airbus A380: החורף תפעיל לופטהנזה לראשונה את מטוס הדגל שלה בנתיב בין פרנקפורט להונג קונג. גם השירות מלוקסמבורג יורחב: עם 28 טיסות מפרנקפורט ו-24 ממינכן, מדינות בנלוקס ייהנו מתדירות טיסות הרבה יותר גבוהה מאי פעם.

מערך טיסות החורף מציע לנוסעים טיסות המשך מדי שעה ממינכן לדיסלדורף ולנמל התעופה טגל בברלין. שעות הטיסה כבר בתוקף לטיסות המשך ממינכן לפרנקפורט והמבורג וכעת החברה מרחיבה אותן לדיסלדורף וברלין. טיסות לופטהנזה ממינכן לברלין ימריאו בדיוק בשעה העגולה ולדיסלדורף בדיוק במחצית השעה.

החורף, קייפטאון תחזור להיות מקושרת למרכז של לופטהנזה בנמל התעופה במינכן. החל מ-25 באוקטובר, מטוס A340-600 בתצורה של ארבע מחלקות ימריא מדי יום לדרום אפריקה. לקוחות לופטהנזה יכולים גם "להימלט" ממזג האוויר הקר באירופה ולטוס ליעדים חדשים באיים הקנרים. ב-25 באוקטובר תושק טיסה חדשה בין מינכן ופוארטו אוונטורה וב-31 באוקטובר תצורף גם טנריף. נוסעים המחפשים יעדי חורף חדשים וקרירים יותר יוכלו לטוס בטיסה ישירה ממינכן למרכז ספורט החורף הגדול והמפורסם ביותר בפינלנד. החל מ-19 בדצמבר 2015 תמריא לופטהנזה מדי שבת לקיטילה הממוקמת 170 קילומטרים צפונית לחוג הארקטי. אתר הסקי הסמוך, לבי (Levi) הוא מרכז ספורט החורף הגדול ביותר בלפלנד.

אוסטריאן איירליינס

בחורף 2015/2016 תציע אוסטריאן איירליינס לנוסעיה מגוון רחב של טיסות, לא פחות מ-130 יעדים ב-59 מדינות. בתגובה לביקוש העונתי תציע אוסטריאן איירליינס לנוסעיה מגוון אטרקטיבי של יעדים שטופי שמש בחורף ובקיץ גם יחד.

חברת התעופה הוסיפה תשעה יעדים חדשים, בהם אודסה, מנורקה, מנצ'סטר, מיאמי, קולומבו, מאוריציוס, מרקש, שנגחאי ובארי. שירות הטיסה ייפתח תחילה לשלושה יעדים ארוכי-טווח באוקטובר 2015- מאוריציוס, קולומבו ומיאמי (אליה תטוס 5 פעמים בשבוע). בנוסף, אוסטריאן איירליינס תפעיל טיסות אחת לשבוע מווינה למרקש החל בנובמבר 2015. נוסעי חברת התעופה האוסטרית יכולים להזמין כרטיסים לשנגחאי מתחילת ספטמבר. הטיסות יוצעו לאורך השנה, החל מלוח טיסות הקיץ הבא שייכנס לתוקפו ב-4 באפריל, 2016. בהתאם לכך, אוסטריאן איירליינס תציע יעד שני בסין, בנוסף לפקין.

בריסל איירליינס

חברת התעופה המובילה של בלגיה מבצרת עוד את מעמדה כמומחית בטיסות לאפריקה בהשקת טיסת המשך חדשה מנמל התעופה של בריסל לגאנה. החל מ-26 באוקטובר, מועד השקת הטיסה, תמריא החברה לאקרה, בירת גאנה, ארבע פעמים בשבוע. לוח הזמנים מציע טיסות המשך נוחות במיוחד לגרמניה, צרפת, בריטניה, איטליה, אוסטריה, שוויץ, סקנדינביה וארה"ב.

בחורף הקרוב תרחיב בריסל איירליינס גם את לוח הטיסות שלה באירופה ותטוס לברמן חמש פעמים בשבוע, לזגרב שש פעמים בשבוע ולראשונה גם לבילונד שבדנמרק עם 12 טיסות בשבוע. טנריף וגראן קניה שבאיים הקנרים יזכו לשתי טיסות שבועיות לנמל התעופה בבריסל. החברה גם משיקה יעדים חדשים ומגדילה את תדירות הטיסות בנתיבים קיימים. בחודשי החורף היא תציע יותר טיסות למונרוביה (ליבריה), פריטאון (סיירה לאון), לומה (טוגו), קוטונו (בנין) וואגדוגו (בורקינה פאסו).

 

Exit mobile version