Site icon IAS

לופטהנזה: מפרנקפורט ומינכן לטוקיו האנדה

החל מ-30 במרס 2014 תפעיל חברת התעופה לופטהנזה טיסה יומית ישירה מפרנקפורט ומינכן לטוקיו האנדה וטיסה מפרנקפורט לטוקיו אוסקה.

 

נמל התעופה הגדול טוקיו האנדה, ממוקם 14 ק"מ בלבד ממרכז העיר ומאוד אטרקטיבי עבור אנשי עסקים ומבקרים בעיר. מגוון רחב של טיסות פנימיות יוצאות מנמל התעופה ומופעלות ע"י חברת התעופה השותפה אול ניפון איירווייז  ANA. בעתיד, 40 יעדים פנימיים יעמדו לשירות נוסעי לופטהנזה מנמל התעופה טוקיו האנדה.

 

"הכללתו של נמל התעופה טוקיו האנדה בטיסות לופטהנזה היא תוצאה של אסטרטגית שיתוף הפעולה עם חברת התעופה ANA והיא תשפר את השירות לקהל הלקוחות הטסים ליפן ומעבר.", אמר מנכ"ל ויו"ר לופטהנזה כריסטוף פרנץ.

 

"אנו שמחים לבשר על הרחבת רשת קווי התעופה בעקבות שיתוף הפעולה עם לופטהנזה שישפר את השירות ללקוחותינו בגרמניה ובאירופה כולה.", אמר נשיא ומנכ"ל ANA אוסמו סינובאובה.

 

חברת התעופה אול ניפון איירווייז ANA תפעיל פעמיים ביום טיסות מטוקיו האנדה לפרנקפורט וטיסה מטוקיו נריטה לפרנקפורט. הטיסה למינכן תצא גם היא בעתיד מטוקיו האנדה.   

 

החל מ-30 במרס תפעיל ANA טיסה מנריטה טוקיו לדיסלדורף במטוס בואינג 787. בעתיד יעמדו בפני לקוחות חברות התעופה 8 טיסות יומיות בין יפן וגרמניה.  

   

Exit mobile version