Site icon IAS

לופטהנזה מפנקת במחלקות היוקרה: ערכות נוחות מעוצבות ואקולוגיות

לופטהנזה מפנקת את נוסעי מחלקות היוקרה: ערכת וינדזור. צילום יחצ

לופטהנזה מפנקת את נוסעי מחלקות היוקרה: ערכת וינדזור. צילום יחצ

לופטהנזה מפנקת את נוסעי מחלקות היוקרה  עם ערכות נוחות חדשות ויצירתיות.  ערכת הנוחות החדשה של המחלקה הראשונה,  תוצע החל מסוף החודש. הערכה זכתה בפרס הראשון  בתחרות Onboard Hospitality Award 2018 בשל קריטריונים של איכות, שימושיות, עיצוב והעשרת חווית לקוח.

המחלקה הראשונה

ערכת הנוחות "וינדזור"  לנשים היינה  מודרנית  ואלגנטית ובעלת גימור מתוחכם.  היתרון הנוסף שלה  היא  שכאשר הנוסעת מסירה את רצועת הנשיאה הערכה אף הופכת לתיק יד . ערכת הנוחות הגברית היא בעיצוב  קלאסי ופונקציונלי ומשמשת גם כארגונית שימושית. תכולתן של ערכות הנוחות  של המחלקה הראשונה מורכבת ממוצרי מותג  היוקרה – La Prairie .

מחלקת העסקים

ערכות הנוחות Reisenthel של מחלקת  העסקים יוצעו לנוסעים החל בחודש יולי הקרוב, בשלוש גרסאות שונות ובעיצוב החדש של Lufthansa.  הן יכללו מוצרים קוסמטיים איכותיים של המותג  הצרפתי L'Occitane. גם כאן, הרעיון של קיימות הוביל את פיתוח המוצרים. את הערכות  ניתן למחזר עם סיום הטיסה  ולהשתמש בהן כשקית קניות, קלמר או תיק איפור.

ערכות מסביב לעולם של מחלקת פרמיום אקונומי בלופטהנזה. צילום יחצ

מחלקת פרמיום אקונומי

אותה מודעות סביבתית היא בחוד החנית של לופטהנזה גם עבור מחלקת הפרימיום- אקונומי שלה. החל מאמצע יולי, הערכות החדשות הנקראות "מסביב לעולם" יהיו זמינות, והן אידיאליות לשימוש חוזר כשקיות קניות או תיקי  חוף ובכך תורמות להפחתת פסולת פלסטיק.  לערכות  חמישה מוטיבים עיצוביים שונים (מגדל אייפל, שער ברנדנבורג, קו הרקיע של פרנקפורט, פסל החירות וגשר שער הזהב של סן פרנסיסקו). הערכות מתאימות גם כפריטי אספנים.

Exit mobile version