Site icon IAS

לופטהנזה מחליפה את ההנהלה הבכירה בבריסל איירליינס

קבוצת לופטהנזה החליטה להחליף את ההנהלה הבכירה של בריסל איירליינס בגלל הביצועים החלשים שלה, בהשוואה לשאר החברות בקבוצה, ולמזג את פעילותה עם חברת יורווינגס. בעקבות זאת ביצעה מועצת המנהלים של בריסל איירליינס את השינויים המתבקשים. במסגרת זו מונתה  כריסטינה פרסטר (Christina Foerster) למנכ"לית בריסל איירליינס החל מיום 1 באפריל, ותיבולט דמולין (Thibault Demoulin) מונה לתפקיד סמנכ"ל התפעול של בריסל איירליינס החל מאותו היום. שני חברים חדשים במועצת המנהלים ימונו בקרוב.

"אני מאוד מרוצה מכך שקריסטינה פורסטר הסכימה לקבל את תפקיד מנכ"ל בריסל איירליינס – היא האשה הראשונה שתעמוד בראש חברת תעופה של קבוצת לופטהנזה", אמר ת'ורסטן דירקס (Thorsten Dirks), חבר מועצת המנהלים של קבוצת לופטהנזה, חבר מועצת המנהלים של בריסל איירליינס ומנכ"ל יורווינגס. "אנו משוכנעים כי הצוות החדש יחזק עוד יותר, יחד עם שאר אנשי צוות בריסל איירליינס, את שיתוף הפעולה המוצלח כבר בין בריסל איירליינס ויורווינגס. רק יחד נוכל לעצב את תעשיית התעופה האירופית ולהצליח בתוכניות הצמיחה שלנו. הבירה האירופית בריסל, ממשיכה להיות מעוז באסטרטגיית הצמיחה שלנו".

עוד אמר דירקס: "בריסל איירליינס תמשיך לצמוח – המקצועיות, המומחיות והתשוקה של צוות בריסל איירליינס מהווים חלק חיוני בנתיב המשותף שלנו להצלחה".

בעקבות המינויים הבכירים החדשים בחברה, ברנרד גסטין (Bernard Gustin) המנכ"ל הנוכחי של בריסל איירליינס ויאן דה ריימקר (Jan De Raeymaeker), סמנכ"ל הכספים של חברת התעופה הבלגית, יתמכו בחפיפה מסודרת של המינויים החדשים ויעזבו את החברה עד 31 במרץ.

על שניהם אמר דירקס שהם תרמו תרומה משמעותיות לבריסל איירליינס, והובילו בהצלחה את החברה כמה בתקופות סוערות. הודות להם בריסל איירליינס הוא היום חברת התעופה מספר אחת של בלגיה".

כריסטינה פורסטר, המנכ"לית החדשה של בריסל איירליינס, אינה דמות זרה בבלגיה ובבריסל איירליינס. היא שימשה בתפקיד סמנכ"ל המסחר של בריסל איירליינס במשך כשנה וחצי ובתקופה זו התגוררה בבריסל. לפני הצטרפותה לבריסל איירליינס עבדה בתפקידים בכירים בתעשיית התעופה ובלופטהנזה.

תיבולט דמולין שימש בתפקיד סמנכ"ל מבצעי תעופה וסגן מנהל התקציבים בבריסל איירליינס, במשך 12 השנים החולפות, לפני שהתמנה לתפקיד סמנכ"ל התפעול. לזכותו רקורד מצוין בביסוס פעילות בטוחה, אמינה ודייקנית בחברתה, נתונים טובים בתפקידו החדש כסמנכ"ל התפעול של בריסל איירליינס.

"כבר בשנת 2017 החלו בהדרגה בריסל איירליינס ויורווינגס להניח את היסודות לעתיד משותף, שבו ישולבו העוצמות של שתי חברות התעופה, עם השאיפה לבנותן לגורם מוביל חזק ובר קיימא בתעופה האירופית. גידול בתוך קבוצת יורווינגס כישות בלגית יאפשר לנו להמשיך לבנות על בסיס הייחודיות שלנו, כמו המומחיות הבלגית באפריקה. יחד עם יורווינגס נוכל להרחיב עוד יותר את טווח ההגעה שלנו מבריסל ודיסלדורף, ובמיוחד להמשיך למלא את תפקידנו כמוביל הבית של בלגיה ומנוע כלכלי החשוב של ארצנו", הדגיש אטיין דביניון (Etienne Davignon), יו"ר משותף של מועצת המנהלים של SN Airholding בעלת מניות בבריסל איירליינס, ששלטה בעבר בחברה.

Exit mobile version