Site icon IAS

לופטהנזה מוסיפה טיסות למינכן ולפרנקפורט

בשורה משמחת לנוסעי לופטהנזה: החברה מרחיבה את פעילותה בארץ ותוסיף טיסות לנמלי הבית שלה החל מעונת הקיץ המתחילה ב-29 במארס 2014.

 

לופטהנזה מגבירה את תדירות הטיסות ומוסיפה עוד שלוש טיסות בקו מינכן – תל אביב ומספר זהה בקו פרנקפורט- תל אביב, מה שמביא את מספר הטיסות לישראל וממנה לשיא של 27 טיסות שבועיות.

 

מנכ״ל לופטהנזה ישראל קרסטן צאנג:. ״עתה, עם ישום הסכם "השמיים הפתוחים" בין הקהילה האירופית לישראל, לופטהנזה תוכל להציע ללקוחותיה, הן אנשי עסקים והן תיירים, מגוון רחב יותר של טיסות המשך ליעדים בכל רחבי תבל."

 

הטיסות החדשות מתווספות ל-14 טיסות שבועיות בקו פרנקפורט -תל אביב ולחמש טיסות שבועיות בקו מינכן-תל אביב, ומחליפות את הטיסות בקו דיסלדורף – תל אביב. כמו כן, לופטהנזה תמשיך להציע  שתי טיסות שבועיות (ישירות) בקו ברלין- תל אביב.

 

בזכות השילוב של טיסות הערב המאוחרות החדשות ממינכן ומפרנקפורט וטיסות הבוקר מנתב״ג, תוכל לופטהנזה לשרת טוב יותר את לקוחותיה, בכך שתציע טיסות המשך נוספות במהלך היום לרשת היעדים הגלובלית ההולכת וגדלה.

 

"לקוחותינו ייהנו במיוחד ממספר גדול של טיסות בוקר ממינכן לארה"ב, שמתואמות עם ההגעה  מתל אביב," הוסיף צאנג.

 

על-פי לוח הזמנים של הטיסות החדשות בקו מינכן – תל אביב, הטיסות יופעלו ממינכן בימים שלישי, ששי וראשון, ימריאו ב-22:50 וינחתו ב03:20. טיסות מתל אביב יופעלו בימי רביעי וראשון, ימריאו ב-05:00 עם נחיתה במינכן ב-09:00. בשבת הטיסה תצא מנתב"ג ב-06:10 ותנחת ב-10:15. (הטיסות זמינות במערכות ההזמנה החל מהיום ה-10 בדצמבר 2013.)

 

למרות שזמני הטיסה עשויים להשתנות, הטיסות הנוספות בקו פרנקפורט – תל אביב מתוכננות לפעול מפרנקפורט בימי שני, חמישי ושבת עם המראה ב-21:30 ונחיתה בארץ ב-02:40 . טיסות החזור לפרנקפורט תופעלנה בימי שלישי, שישי וראשון. טיסה זאת תמריא ב-07:30  ותנחת ב-11:05. (הטיסות יהיו זמינות במערכות ההזמנה בתקופה הקרובה).

 

ישראל היא אחד השווקים המרכזיים של קבוצת לופטהנזה באיזור, והטיסות הנוספות שהיא תציע מחזקות את מעמדה בישראל כקבוצת התעופה הזרה המובילה המשרתת את ישראל בנאמנות מלמעלה מ-45 שנה. החל מעונת הקיץ הקרובה, חברות המשתייכות לקבוצת לופטהזנה יפעילו לא פחות מ-57 טיסות שבועיות מתל אביב לנמלי התעופה המובילים ביבשת האירופית: פרנקפורט, מינכן, ברלין, קלן (ג׳רמן ווינגס), וינה (אוסטריאן) וציריך (סוויס).

 

Exit mobile version