Site icon IAS

לופטהנזה חנכה את הקו החדש בין פרנקפורט לפנמה סיטי

לופטהנזה חנכה בשבוע שעבר את שירות הטיסות הישירות בין פרנקפורט לפנמה סיטי. לופטהנזה תפעיל 5 טיסות שבועיות בנתיב החדש במהלך כל השנה. פנמה, הממוקמת בין קוסטה ריקה לקולומביה, חווה צמיחה כלכלית מואצת בשנים האחרונות. בנוסף לתעלת פנמה הידועה, מיקומה הגיאוגרפי המצוין והתשתיות המפותחות הן כולן סיבות טובות לתיירים לבקר במדינה זו. עם חופים בתוליים, פארקים לאומיים רבים, יערות גשם ועולם תת ימי ייחודי, פנמה מציעה לנופשים שהייה בלתי נשכחת.

פנמה היא גם נקודת מוצא אידיאלית לביקורים במדינות נוספות במרכז אמריקה כמו גם באיים הקריביים. הסכם הקוד שר עם חברת התעופה הלאומית של פנמה, קופה איירליינס, יאפשר טיסות המשך למגוון רחב של יעדים.

על פי הסכם הקוד שר בין שתי חברות התעופה בברית התעופה Star Alliance , נוסעי לופטהנזה יוכלו להמשיך ל-73 יעדים נוספים במרכז ודרום אמריקה, לצבור ולפדות מיילים בשתי חברות התעופה בתוכניות ConnectMiles ו- Miles & More בהתאמה. יתרון נוסף שמציעה השותפות החדשה הינה האפשרות  לשלוח את המטען היישר ליעד הסופי ולקבל כרטיס עלייה למטוס לטיסת ההמשך. כמו כן, ליהנות מטרקלין חברות התעופה בנמלי שדות התעופה.

מחיר כרטיס טיסה לפנמה בחברת התעופה לופטהנזה, החל מ-1185$.

Exit mobile version