Site icon IAS

לופטהנזה גאה להציג את מחלקת העסקים החדשה

חברת התעופה לופטהנזה חושפת את מחלקת העסקים החדשה שלה. מחלקת העסקים תהיה זמינה בקווי הטיסה הסטנדרטיים החל מ-2020, עם השקת מטוס הבואינג 777-9.

המושב החדש הוא ספינת הדגל של נוחות ושירות בתא הנוסעים, אשר שופר משמעותית גם הוא. המטרה בעת פיתוח המחלקה, הייתה לייצר את התנאים הטובים  ביותר לשינה בעת טיסה. נוסעים לופטהנזה ייהנו  ממיטה באורך 220 ס"מ, אשר מבטיחה שינה ערבה, באמצעות עיצוב, המאפשר לכתף לשקוע בעת שינה על הצד, במטרה לשמור על עמוד שדרה ישר ושינה בריאה ומרגיעה יותר.

מושב מחלקת העסקים החדש תוכנן באופן בלעדי עבור חברת התעופה הגרמנית, בשיתוף נוסעי לופטהנזה. מעל 500 נוסעים סיפקו משוב מעמיק בשלבי הפיתוח השונים. פרטיות ונוחות אופטימלית לשינה היו שני הצרכים החשובים ביותר של נוסעי לופטהנזה בקווים הבינלאומיים. שני הצרכים נענו באופן מושלם במחלקת העסקים החדשה.

"מחלקת העסקים החדשה והאולטרה-מודרנית של לופטהנזה, מייצרת רף חדש למחלקת עסקים. המחלקה מציעה לנוסעים שלנו חווית טיסה ייחודית", אומר הארי הומייסטר, חבר דירקטוריון בקבוצת לופטהנזה. "אנו מרחיבים באופן עקבי ומתמשך את מוצרי הפרימיום עבור נוסעינו. הפוקוס שלנו היה מאז ומתמיד מענה לצרכי לקוחותינו. אנחנו רוצים לספק לנוסעים שלנו את חווית הטיסה המושלמת, ומחלקת העסקים החדשה מציגה את היכולות החדשניות של לופטהנזה". 

בהשוואה לקודמיו, הבואינג 777-9 מציע תא נוסעים רחב באופן משמעותי. במחלקת העסקים יש מרווח שמטרתו להגדיל את רף הנוחות עבור הנוסעים. לדוגמה, כל נוסעי מחלקת העסקים החדשה ייהנו מגישה ישירה למעבר. מושבים מחלקת העסקים החדשים מציעים לנוסעים גם מרחב אישי רחב יותר, פרטיות רבה יותר, כמו גם תאי אחסון נדיבים ומשטחים רחבים.

בהתאם לצרכים האישיים שלהם, הנוסעים יכולים לבחור בין מספר תצורות של מושבים. לדוגמה, בחירה בין  מיטה באורך מלא או מושב עם משטח עבודה כפול.

מחלקת העסקים החדשה של לופטהנזה מגדירה מחדש גם סטנדרטים טכנולוגיים. הודות לממשקים דיגיטליים, כל הפונקציות של המושב, כמו גם מערכת הבידור בטיסה ניתנים לשליטה באמצעות מכשיר הסלולר האישי של הנוסע. טלפונים סלולריים וטאבלטים ניתנים לטעינה במושב באמצעות טכנולוגיה אלחוטית. בנוסף, בעתיד, כל מי שרוצה לצפות באחד הסרטים, סדרות ותכניות הבידור בטיסה, יוכל לעשות זאת על גבי מסך טלוויזיה גדול יותר ובטכנולוגיית FULL HD.

בשנה הקרובה ייכנסו חידושים במחלקות העסקים הקיימות. חידושים אלה ישפרו בצורה משמעותית את רמת הנוחים של הנוסעים. כך למשל, מזרונים אשר פותחו באופן בלעדי עבור לופטהנזה, ייכנסו לשירות בטיסות טרנס-אטלנטיות כבר בתחילת 2018. בנוסף, הנוסעים יקבלו סוודרים ייעודים לשינה ושמיכות מרופדות, לשינה נעימה בעת הטיסה. עד כה, שירות זה היה זמין רק במחלקה הראשונה. 

Exit mobile version