Site icon IAS

לונדון הית'רו:"השנה העמוסה ביותר אי פעם"

73.4 מיליון נוסעים עברו בשנת 2014 בנמל התעופה לונדון הית'רו, עליה של 1.4% בהשוואה לשנת 2013  והשנה העמוסה ביותר אי פעם. לעומת זאת, לא נרשם גידול במספר הטיסות כתוצאה מקיבולת מוגבלת בנמל התעופה. גורמים רבים בבריטניה קוראים להרחבת נמל התעופה במהירות האפשרית.

הית'רו, נמל התעופה הלונדוני רשם בשנת 2014 ,הכנסות בסך של 2.7 מיליארד ליש"ט, עליה של 8.8% לעומת 2013 ורווח לפני הוצאות (EBITDA) של 1.57 מיליארד ליש"ט, גידול של 10.3%.

בשנה שעברה נמל התעופה של דובאי, עבר את הית'רו, והפך לנמל התעופה העמוס בעולם."טרמינל המלכה"- טרמינל 2 נחנך בהצלחה בזמן ובתקציב של 11 מיליארד ליש"ט.

ג'ון הולנד – קיי, מנהל עסקים ראשי בנמל התעופה לונדון הית'רו אמר בתגובה:" ביצועים מצוינים לשנת 2014 עם מספר שיא של נוסעים, פתיחה מוצלחת לטרמינל 2 אך הצורך יותר מתמיד להרחיב את נמל התעופה במטרה להתחרות בנמלי התעופה באירופה ולהביא לצמיחה גלובלית"

3 אפשרויות עומדות כעת על הפרק להקלת התנועה האווירית באזור לונדון, השתיים הראשונות מתייחסות להרחבת נמל התעופה הית'רו ואילו השלישית בניית מסלול המראה שני בנמל התעופה לונדון גטוויק, המומלץ ע"י ועדת שדות התעופה בבריטניה.

Exit mobile version