Site icon IAS

לוט חנכה טיסה חדשה בקו תל אביב-קרקוב

אבי שוורץ, מנהל חברת התעופה הפולנית לוט בישראל. צילום עוזי בכר

חברת התעופה הפולנית לוט איירליינס מתגברת את טיסותיה בין ישראל לפולין. הערב חנכה החברה טיסה חדשה – תל אביב-קרקוב-תל אביב, לאחר שבעבר טסה לקרקוב דרך ורשה. כיום טסה לוט בין תל אביב לגדנסק, וורצלאב, ז'שוב פוזנן ולוורשה פעמיים ביום.

לדברי אבי שוורץ, מנהל חברת התעופה בישראל, הטיסה החדשה הממריאה הערב לקרקוב מלאה עד המושב האחרון בקבוצות של תלמידי בתי ספר במסגרת פרויקט של משרד החינוך. "אחרי שטסנו בעבר לקרקוב דרך ורשה, החלטנו לשנות כיוון ולהוסיף חמש טיסות שבועיות לקרקוב, בנוסף ל- 21 טיסות שבועיות לפולין".

תלמידי בתי הספר עושים צ'ק אין בדלפק לוט לטיסת הבכורה לקרקוב. צילום עוזי בכר

בשנת 2018 הטיסה לוט יותר מ-290 אלף נוסעים (הלוך ושוב) לעומת כ-192 אלף ב-2017 – עליה של 50.5%. שוורץ מוסיף: "אנחנו בין 15 החברות הגדולות בנתב"ג וממשיכים לגדול בקצב די גבוה, לאור העובדה שאנחנו מתכוונים להוסיף טיסות בקו תל אביב-ורשה-תל אביב לקראת סוף השנה, כך שנטוס לא פעמיים ביום אלא ארבע פעמים ביום". הטיסות של לוט בין נתב"ג לפולין מתבצעות במטוסי 737MAX החדשים.

תמיר גולדברג, מנהל השיווק של לוט איירליינס ישראל ואבי שוורץ המנכל. צילום עוזי בכר

עם זאת, שוורץ מציין שלוט לא מתרכזת רק בטיסות לפולין, בניגוד לדעה המקובלת אלא גם בטיסות ארוכות-טווח. "ללוט יש פעמיים ביום טיסות מוורשה לניו יורק. כמו כן היא  מפעילה טיסה יומית ללוס אנג'לס, למיאמי ולשיקגו. בנוסף היא מציעה טיסות למזרח הרחוק – לטוקיו, לסיאול ולבייג'ין וגם הוסיפה לקראת סוף השנה את דלהי וקולומבו – טיסה חדשה החל מה-2 בנובמבר 3 פעמים בשבוע".

לדברי שוורץ, כל הטיסות ארוכות-הטווח מתבצעות במטוסי דרימליינר חדשים 787-900 שנחשבים למטוסים באיכות מאד גבוהה וכוללים מחלקות ביזנס, פרימיום ותיירים. "כל הטיסות הן עם קונקשנים קצרים של שעתיים בשני הכיוונים. לוט מתכוונת להתמקד השנה לא רק בפולין אלא גם ביעדים ארוכי-טווח שנחשבים לאטרקטיביים בשוק הישראלי. המחירים שלנו בפרימיום קלאס נעים בין 1.100-1,300 דולר הלוך ושוב עם מושבים כמעט בשכיבה ושירות של ביזנס קלאס. זהו מחיר שווה ערך למחלקת תיירים בקיץ בחברות אחרות ביעדים כמו ניו יורק, טוקיו ולוס אנג'לס".

עוגה למזכרת מטיסת הבכורה לקרקוב. צילום עוזי בכר
Exit mobile version