Site icon IAS

לא מתנתקים מהנייד גם בחו"ל

האם נסיעה לחו"ל כוללת התנתקות מהכול ? מחקר של בריטיש איירווייס בקרב 2000 נוסעים מגלה שסמרטפונים הוא הפריט הכי חיוני על פי 32% מהנשאלים לקחת לחופשה לפני ספר קריאה, ספר אלקטרוני, נגני מוסיקה וטאבלטים.

 

29% מהנשאלים טענו שאפליקציית מצלמה הוא הדבר הנחוץ השני בחופשה, במיוחד ע"י נשים (27% ) המעלות תמונות לרשתות החברתיות ולעומתם גברים מעדיפים אפליקציית מפות או חדשות.

 

על פי הסקר של בריטיש איירווייס, האפליקציות המובילות במהלך חופשה : מזג אוויר – 32%, אפליקציית מצלמה – 29%, מפה – 23%, רשתות חברתיות לקבלת עדכונים- 21%, חדשות – 16%, רשתות חברתיות כדי לברר מה קורה – 14%, תרגום – 12%, מדריך מקומי- 11%.

 

ניק ג'ונס, מומחה לרשתות חברתיות בבריטיש איירווייס:" זו לא הפתעה שהסמרטפונים הם הכי חיוניים ליוצאים לחופשה. הלקוחות שלנו אוהבים לשמור על קשר גם במהלך החופשה. אנחנו משתמשים בפייסבוק, טוויטר ורשתות חברתיות אחרות לשמור על קשר עם 4.5 מיליון חברים בבית או בחופשה".

 

בריטיש איירווייס, הציגה מספר חידושים דיגיטליים לשיפור הנסיעה:  ‘To Fly To Serve.’ – אפליקציה ששלושה מיליון הורידו ומאפשרת צ'ק אין לטיסות, קבלת כרטיס עלייה למטוס,כניסה ל- Executive Club. כרטיס עלייה למטוס סלולארי הוא הפופולארי ביותר עם 6.5 מיליון הורדות.

 

אפליקציה נוספת היא ‘Perfect Days’ המציעה מדריכי טיולים מותאמים באופן אישי, תג מזוודה  דיגיטלי מוצלח שיגרום בסופו של דבר לשכוח מתגי הנייר.

 

לבריטיש מעל 4.5 מיליון חברים במדיות החברתיות: פייסבוק – מעל מיליון לייקים, טוויטר – מעל 325 אלף עוקבים, טוויטר ארה"ב – 347 אלף, אינסטגרם – 23 אלף עוקבים, יו טיוב – 26 אלף, גוגל+ (2.5 מיליון עוקבים) ו- Sina Webo (162 אלף).

 

שדרוגים בטכנולוגיה הניידת הם חלק מהשקעה של 5 מיליארד פאונד, שמשקיעה בריטיש איירווייס במטוסים חדשים,טרקלינים מפוארים וטכנולוגיות חדישות לשירות טוב יותר בקרקע ובאוויר.

 

 

Exit mobile version