Site icon IAS

כל הדרכים מובילות לאבו דאבי

הסכם קוד שר בין חברות התעופה אג'יאן איירליינס ואיתיחאד איירווייס יאפשר לאג'יאן להפעיל 4 טיסות שבועיות לאבו דאבי במטוסי איירבוס A320 ,שבהם 168 מושבים. ההסכם כפוף לאישור הרגולטורים.

 

איתיחאד איירווייס תציב את קוד החברה בטיסות המופעלות ע"י אג'יאן ל-16 יעדים ביוון ול-10 יעדים באירופה ואגיאן תציב את קוד החברה על טיסות המופעלות ע"י איתיחאד מאתונה ל-7 יעדים באזור המפרץ הפרסי, אוסטרליה ודרום אפריקה.

 

דימיטריס ג'יאורגיאניס , מנכ"ל אג'יאן איירליינס:"במסגרת הסכם הקוד שר עם איתיחאד יתאפשר לאג'יאן איירליינס גישה למפרץ הפרסי, דרום אפריקה ואוסטרליה. מצד שני אג'יאן תפתח בפני לקוחות איתיחאד גישה נוחה ליוון ומעבר."

 

"ההצעה המשולבת לאנשי עסקים ופנאי מעולם לא הייתה ממשית יותר. השירות האיכותי עטור הפרסים של שתי חברות התעופה יבטיח חווית נסיעה מעולה. אני בטוח שתיירים ואנשי עסקים ייהנו באופן משמעותי מהסכם זה בשתי המדינות",סיכם דימיטריס.

 

ג'יימס הוגאן, נשיא ומנכ"ל איתיחאד איירווייס:"התחלנו בטיסה יומית בין אבו דאבי לאתונה ב-2009 ומאז הביקוש עולה משנה לשנה.טיסת אג'יאן מאבו דאבי לאתונה תשלים את הטיסה הקיימת של איתיחאד בין שתי הערים ותשפר את רשת קווי התעופה של החברה."

Exit mobile version