קמפיין "כל אחד מביא אחד" של משרד התיירות הניב השתתפות גבוהה ומרשימה. עד כה נכנסו לאתר הקמפיין למעלה מ- 162,673 איש. מתוכם, כ- 10,500 איש השתתפו בקמפיין באופן אקטיבי ונענו לקריאה להעביר גלויות ולהזמין מכרים וחברים לבקר בישראל.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "ההיענות הגבוהה מצד האזרחים מראה כי חל שינוי והפנמה לגביי חשיבותה של תעשיית התיירות כמנוע צמיחה כלכלי למשק ומנוף הסברתי. אלפי התיירים שיבואו לישראל כתוצאה מקמפיין זה יגדילו את ההכנסות, ייצרו מקומות עבודה חדשים ויהוו בעצמם שגרירי תיירות לישראל"
כמות הגלויות שנשלחו לרחבי העולם גדולה אף היא ועומדת על 101,046. בנוסף 12,033 גלויות שנשלחו בתוך ישראל. המדינות אליהן נשלחו המספר הרב ביותר של גלויות הן: ארה"ב- 23,580 רוסיה- 14,729 סין- 8,025 גרמניה- 6,268 אוקראינה- 4,658 אנגליה- 4,361 וצרפת- 4,121. בין המדינות הנוספות אליהן נשלחו מאות גלויות ניתן למצוא את פינלנד, הפיליפינים, מלזיה, לוקסמבורג, נורבגיה, דנמרק, קולומביה, קזחסטן, אוסטרליה ועוד.
קמפיין "כל אחד מביא אחד" נערך בשיתוף עם שידורי קשת ואתר mako ועלותו היא כ- 6 מיליון שקלים. הקמפיין עלה לאוויר בסוף חודש אוקטובר ונמשך עד כה כ- 6 שבועות, למעט הפסקה בעת מבצע עמוד ענן. הקמפיין צפוי להימשך עוד כשבועיים. במשרד התיירות מאמינים כי בעיקר עכשיו, ינצלו ישראלים את ההזדמנות לסייע לקידום התיירות לישראל וירתמו למשימה, מתוך הבנת חשיבותה לכלכלת המדינה ולפרנסת תושביה: כל 36 תיירים מייצרים מקום עבודה אחד ומכניסים 225,000 ש"ח למשק. מתחילת השנה ועד לסוף חודש אוקטובר, הגיעו לישראל למעלה מ- 3 מיליון מבקרים – עלייה של כ- 8% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.