Site icon IAS

כלי נשק בדרך לדיוטי פרי

אמריקנים קשורים מאוד לכלי הנשק שלהם ומתברר שרובם לא מוכנים להיפרד מהם גם בדרכם לטיסה הבאה במדינת האפשרויות הגדולות של "הדוד סם". מדו"ח של מינהל הבטיחות בתחבורה (TSA) האמריקני עולה כי בשנת 2016 נתפסו 3,391 כלי נשק בתיקיהם של נוסעים בדרכם לטיסה, עלייה של 28% לעומת 2015 (2,653), בממוצע 9 כלי נשק ליום. "לא עלינו " 83% מהם היו גם טעונים. עם זאת, באזור המטרופולין של העיר ניו יורק מספר כלי הנשק שנתפסו רשם ירידה.

אנשי הביטחון של מינהל הבטיחות בתחבורה (TSA) האמריקני פוגשים מידי יום בשני מיליון נוסעים במטרה אחת, הבטחת שלומם של ציבור הנוסעים. על פי הנתונים שנחשפו בכתבה אנשי הביטחון היו "עסוקים מעל הראש" ובדקו כ-738 מיליון נוסעים, 43 מיליון יותר מאשר בשנת 2015.

דרוג נמלי התעופה "החמים" לשנת 2016:

נמל התעופה הבינלאומי הרטספילד-ג'קסון אטלנטה: 198 כלי נשק.

נמל התעופה הבינלאומי דאלאס פורט וורת': 192 כלי נשק.

נמל התעופה הבינלאומי ג'ורג בוש יוסטון: 128 כלי נשק.

נמל התעופה הבינלאומי הפניקס סקיי הארבור: 101 כלי נשק.

נמל התעופה הבינלאומי דנוור: 98 כלי נשק.

* החמישייה המובילה שמרה על דרוגה גם בשנים 2014 , 2015.

נמלי התעופה של ניו יורק/ ניו ג'רזי: סה"כ 15 כלי נשק לעומת 24 בשנת 2015.

מינהל הבטיחות בתחבורה (TSA) מזכיר כי חוקי נשיאת נשק משתנים ממדינה למדינה ברחבי ארה"ב וממליצים לנוסעים שאינם יכולים להיפרד מכלי נשקם גם בדרכם ליעד הבא, לדאוג להיתרים הדרושים וליצור קשר עם חברת התעופה לפני ההגעה לנמל התעופה במטרה להעביר אותם בצורה מסודרת ובטוחה ע"י אנשי חברת התעופה ליעד הטיסה של בעליהם.

אנחנו הישראלים אולי יותר רגישים לנושא, אבל לא פעם חסרי אחריות כאשר שוכחים קליעים בתיקים בדרכנו למזרח וברוב המקרים להודו. 2 שאלות מתבקשות: 1. כיצד לא עלו על זה כבר בנתב"ג, אחד מנמלי התעופה הבטוחים בעולם ?

2. מה מאפיין את רוב הנוסעים להודו עוד לפני הגעתם למסיבות הסמים ופטריות ההזיה ?

חברים, נא לבדוק את התיקים לפני הגעתכם לנתב"ג, במיוחד עם השאלתם אותם מאנשי מילואים, אבא, אח או חבר…

לפרטים נוספים נא לצפות בסרטון:

Exit mobile version