Site icon IAS

ישראייר תפעיל טיסות למונטנגרו

זו הפעם הראשונה שחברת תעופה ישראלית מפעילה טיסות לנמל התעופה הבינלאומי טיבט,שבמונטנגרו,  הנמצא במרחק של כ- 3 שעות טיסה מתל אביב, ליד חוף הים ובמרחק של פחות מ- 20 דקות נסיעה מעיר הנופש הפופולארית בודבה.

ישראייר תפעיל שתי טיסות שבועיות בימי שני ושישי.

המחיר לטיסה החל מ-  389 $, המחיר לחבילה הכוללת 6 לילות  מלון 4* ע"ב חצי פנסיון החל מ-  $643 לאדם בחדר זוגי  (כולל פסח).

מונטנגרו נחשבת לאחת המדינות המציעות מצד אחד חופשת בטן גב ,ומצד שני נופים מדהימים וטיולי ג'יפים בהרים. המדינה מחולקת לשני אזורים : קו החוף האדריאטי המשתרע על פני 293 קילומטרים והצד השני הרים ובו יערות, שמורות טבע ייחודיות, ערים עתיקות ואגמים.

לאורך קו החוף שוכן פיורד מרהיב במפרץ קוטור בעל צורה של פטריה . העיר העתיקה קוטור נחשבת  לאחת היפות ביותר לאורך החוף ונכללת ברשימת אתרי אונסק"ו. העיר בודבה הגדולה ביותר לאורך החוף נחשבת לבירת התיירות של מונטנגרו בזכות 17 חופי רחצה ואתרי נופש רבים לצד חיי לילה מלאים.

האזורים ההרריים של מונטנגרו הם אחד מהיעדים הטובים והמעניינים ביותר באירופה לטיולי ג'יפים ורכבי שטח. דרכי ההרים המפותלות מובילות אל כמה משמורות הטבע היפות ביותר ביבשת ויש הטוענים אפילו בעולם כולו.

גיל סתיו סמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת ישראייר:" שיעור הישראליים היוצאים לנופש לחו"ל הולך וגדל, בשנת 2015 רשמה ישראייר גידול של 60% בכמות הטסים בטיסותיה לחול. בשנת 2016 אנו צופים כי נמשיך לראות גידול. מונטנגרו הנה יעד שהתפתח בשנים האחרונות ובנוסף להיותו יעד לטיולים, מהווה יעד לחופשת בטן גב אטרקטיבית הכוללת מלונות באיכות גבוהה ומתאימה לאלו שכבר מיצו את חופשות הבטן גב הקלאסיות.

בשנת 2015 טסו דרך האוויר למעלה מ- 6 מיליון ישראלים והשנה אנו צופים כי מספר הנוסעים יצמח לפחות בכ- 15% וזאת בעקבות הוספת טיסות ישירות ליעדים חדשים במיוחד בטווח הקרוב של עד 3 שעות טיסה כמו מונטנגרו , אשר התפתחה בשנים האחרונות ובנוסף להיותה יעד לטיולים, מהווה יעד לחופשת בטן גב אטרקטיבית לאלו שכבר מיצו את יוון".

נמרוד רינות קונסול הכבוד של מונטנגרו בישראל מסר :" חפשנו חברה שתבין את הפוטנציאל של מונטנגרו שהיא מדינה ים תיכונית קטנה וצעירה המציעה המון לתייר הישראלי המחפש חופשה במחירים שפויים, לא בכדי מכנים אותה היהלום הבלתי מלוטש של אירופה. אני שמח ומודה לישראייר שהרימו את הכפפה ובטוח שזה יהיה הלהיט של קיץ 2016 ".

 

Exit mobile version