Site icon IAS

ישראייר משיקה קו טיסות ישירות לסוצ'י

חברת ישראייר תשיק קו טיסות לסוצ'י החל מחודש יוני הקרוב. יציאות וחזרות בימי רביעי, החל מ-14.06.17. סוצ'י נמצאת במרחק של כשעתיים וחצי טיסה מישראל בחוף הים השחור המכונה הריביירה הרוסית. רצועת חוף המשתרעת לאורך 143 ק"מ הנחשבת לארוכה ביותר באירופה. העיר שוכנת למרגלות הרי הקווקז המשלבת חופשת בטן גב לצד נופים עוצרי נשימה, טיולים ובילוי במרכזי הספא.

זה המקום למי שמחפש חופשה שהיא שילוב של מנוחה עם טיפולי בריאות, הודות למבחר העצום של  בתי הספא והקלאבים בעיר, חלקם מרוכזים לאורך החוף וחלקם ביערות למרגלות הרי הקווקז, אזורים בהם הטבע ניבט מכל עבר והתחושה פסטורלית ומרגיעה.

מרכזי קניות, בהם מותגים מכל העולם, קזינו, אתרי סקי, רכבל, מסעדות וחיי לילה, מוזיאונים, תיאטראות ומופעים כולל מופעי חינם בחודשי הקיץ בחוף הים ובפארקים . פארקי מים ושעשועים, מגרשי טניס, תיאטרון פתוח תחת כיפת השמיים ובו קונצרטים בעונת הקיץ, או טיול בגן הבוטני Arboretum.  בו תוכלו גם לרכוב על אופניים בשבילי פארק Riviera ולבלות בחוף הים.

למי שבוחר לצאת מהעיר, כדאי להגיע לאזורים כפריים, כמו קרסנאיה פוליאנה, השוכנת בעמק נהר מזימטה המוקף ברכס הרי הקווקז המערביים, מרחק שעת נסיעה מסוצ'י. הדרך אליה קסומה וציורית ועוברת לאורכו של נהר מזימטה. לשוחרי הסקי והטבע כדאי לנסוע לכיוון רכסיהם של הרי הקווקז ואף לעצור בכפרים שבדרך, כדי לגלות את אורח החיים המקומי וליהנות ממטעמים מסורתיים המוגשים תחת כיפת השמיים, כשברקע ציוץ ציפורים.

ישראייר מציעה חבילות של שבוע ימים לסוצ'י יציאות וחזרות בימי רביעי  החל מ-14.6.17 מחיר חבילה לשבוע ימים 7 לילות, הכוללת טיסות הלוך ושוב במלון *3 החל מ-587 $ ובמלון *4 החל מ-745 $  לאדם בחדר זוגי ע"ב א. בוקר והעברות

לפי דו"ח תנועת הנוסעים שהתפרסם היום על ידי רשות שדות התעופה עולה שישראייר שומרת על מיקומה כחברת התעופה הישראלית השנייה בגודלה. 

בחודש אפריל הטיסה ישראייר מעל ל- 64 אלף נוסעים לעומת 36 אלף נוסעים אשתקד, גידול של 76% כאשר מתחילת השנה הטיסה החברה כ141 אלף נוסעים לעומת 68 אלף בתקופה המקבילה אשתקד גידול של 100%. 

לדברי גיל סתיו סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר "האני מאמין  שלנו לייצר את חבילת החופשה המשתלמת ביותר עבור הלקוחות  הוכיח את עצמו גם באפריל. השינוי בהעדפותיו של הלקוח בבחירת חופשה משתלמת בא לידי ביטוי גם בגידול  במפת היעדים מתחילת השנה. גידול של 250% בבלגרד, גידול של 144% במונטנגרו וגידול של כ63% לסופיה  מראים למעשה הלקוחות רוצים מוצר טוב במחיר שפוי"

Exit mobile version