Site icon IAS

ישראייר מחדשת את הטיסות ללפלנד

לפלנד - הזוהר הצפוני, מחזה ייחודי ומרגש. צילום יח"צ

 חברת ישראייר הודיעה היום כי החל מחודש פברואר 2020 היא מחדשת את קו התעופה שלה ללפלנד, מרחק של חמש וחצי שעות טיסה ישירה לשדה התעופה רובניימי (Rovaniemi), בירת לפלנד.

הטיסה תצא פעם בשבוע, כאשר מחיר כרטיס טיסה הוא החל מ-389$ עם כבודת-יד של 8 ק"ג. מחיר חבילה ל-5 לילות במלון בדרגת 4* במרכז העיר – כולל הפלגה בשוברת הקרח סמפו – החל מ- 1,195 יורו.  טיול מאורגן עם מדריך צמוד של נתור ל-5 ימים על בסיס פנסיון מלא, יעלה החל מ-1,995 יורו לאדם. המזמינים טיול מאורגן עד ה-20.8 ייהנו מהנחה של 100 יורו.

איילי הצפון בלפלנד. צילום יח"צ

גיל סתיו, סמנכ"ל שיווק ומכירות של ישראייר  מסר: " לאור ביקושים לטיולי חורף באחד מפלאי הטבע העוצמתיים והקסומים באירופה, החלטנו להקדים וכבר עכשיו לפתוח את קו התעופה לבירת לפלנד החל מחודש פברואר 2020. האזור הצפוני של לפלנד מציע פעילות לכל גיל, תוך הכרת חיי היום-יום של התושבים מול איתני הטבע ופעילויות המשלבות בין אופנועי שלג לאקשן סביב השעון. שייט בשוברת קרח, ציפה על מים עם בגדים מיוחדים ושפע של פינוקים – הם רק חלק מהחוויה שמציעה קבוצת ישראייר למטיילים שבוחרים בלפלנד כיעד התיירותי הבא שלהם".

לפלנד משתרעת על פני 350,000 קמ"ר בצפון סקנדינביה, בחלקה הצפוני של פינלנד. היא שוכנת באזורי הפרא היפים בין צפון רוסיה, נורווגיה ושוודיה החולקות אותה ונושקת לים הצפוני. בעיירות של האזור חווים מקרוב את ההרפתקאות של גיבורי הילדות והאגדות, מרכזת בתוכה קסמים (זוהר הקוטב הצפוני) ואגדות (סנטה קלאוס) ומתאימה לטיולי משפחות, צעירים ומבוגרים בין נופים עוצרי נשימה וחוויות אקסטרים.

בעונת החורף והשלגים – המתחילה בנובמבר ונמשכת עד אפריל – לפלנד קסומה במיוחד ומושכת תיירים מכל העולם, אשר רוצים לחוות מקרוב את השלג שנערם בכל פינה, בנהרות ובמפלים הקפואים, בשוברת הקרח במפרץ בוטניה (Bothnia), לחזות מקרוב באיילי הצפון, כלבי האסקי ומרחבים לבנים שלא נגמרים.

Exit mobile version