Site icon IAS

יקירי לשכת מארגני תיירות נכנסת

לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, קיימה מפגש לסיום שנת 2012 בתיירות נכנסת. שנה שבה למרות מבצע עמוד ענן צפוי להירשם שיא בתנועת התיירות לישראל עם הגעתם של 3.7 מיליון מבקרים.

 

על פי המסורת שנתגבשה ,האירוע של סוף השנה מלווה במתן תעודות "יקירי לשכה" לאישים שיש להם עשייה רבת שנים כמארגני תיירות נכנסת לישראל ,במסגרת החברות שהם הקימו והן בעבודתם הציבורית.

 

האירוע התקיים במלון הילטון בתל אביב ,נכחו בו שר התיירות ומנכ"ל משרדו ומאה מחברי הלשכה.

 

בפתיחת האירוע בירך יו"ר הלשכה שמואל מרום את הנוכחים, הוא הודה לשר התיירות על העבודה שנעשתה במהלך כהונתו בכלל ובתחום התיירות הנכנסת לישראל בפרט .

 

עמי אתגר מנכ"ל הלשכה ,סקר את פעילות והישגי הלשכה בשנת 2012 . הוא מתח ביקורת על דחיית ההסכם עם האיחוד האירופאי לפתיחת השמיים והביע תקוה שההסכם ייחתם מיד לאחר כינון הממשלה החדשה .

 

שר התיירות סקר בפני חברי הלשכה את עיקרי פעילותו בתיירות במהלך ארבעת השנים האחרונות ,השר הודה לחברי הלשכה על פועלם ותרומתם לכלכלת ישראל והוסיף שימשיך להיות איש תיירות בכל תפקיד אשר יישא בעתיד.

 

במעמד שר התיירות ויו"ר הלשכה, הוענקו תעודות "יקירי הלשכה" לאלחנן דביר נשיא ובעלים של חברת כנס טורס ומייק אמיר מייסד חברת שרון טורס .

התעודה ניתנה על פועלם כמארגני תיירות נכנסת לישראל במשך עשרות שנים ,בפיתוח התיירות הנכנסת לישראל ועבודתם הציבורית לביסוסה של התיירות בכלכלת ישראל.

 

אלחנן דביר בן להורים חלוצים  נולד ב-1930 בתל אביב ,הוא שירת בפלמ"ח ובשנת 1951 סיים קורס למורי דרך. אלחנן היה ממייסדי חברת "היסתור" ומשנת 1970 משמש כנשיא ובעלים של חברת "כנס טורס".

 

בפעילותו הציבורית אלחנן משמש חבר הנהלת לשכת מארגני תיירות נכנסת ויו"ר חברת סמייל שירותי תיירות.

 

מייק אמיר נולד באוסטרליה ,בשנת 1946 הוצב בירושלים כקצין בריטי כשהתחוור למייק העוול שנעשה ליישוב היהודי, גמלה בו ההחלטה לעזור ליישוב היהודי.

 

כאשר הבריטים עזבו את פלשתינה, מייק נשאר בארץ התגייס לצה"ל ולחם במלחמת העצמאות ,לאחר הקרבות על גבול סיני קיבל ציון לשבח.

 

מייק פתח את חברת שרון טורס שלאחר שנים, התמזגה עם ורד נסיעות ופועלת כחברת ורד השרון, נכדתו דנה עובדת בחברה כדור שלישי.

 

בסיום הטקס המרגש עודד גרנות ,הכתב לענייני ערבים של הערוץ 1 נתן הרצאה בנושא המזרח התיכון עם השפעות על התיירות לישראל.

https://www.youtube.com/watch?v=oaq9or-8QK8

Exit mobile version