אמבראר (Embraer), קונצרן האווירונאוטיקה הברזילאי מדווח על גידול של 47% במשלוחי המטוסים ברבעון הראשון של השנה, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. אמבראר סיפקה 47 מטוסים ברבעון השני של השנה, מתוכם 17 מטוסים מסחריים ו-30 מטוסי מנהלים (19 מטוסים קלים ו-11 מטוסים בגדלים בינוניים). בהשוואה לרבעון השני של 2022, היקף המשלוחים גדל ב-55% בתעופה מסחרית וב-43% ב-Executive Jets. צבר ההזמנות הסתכם ב-17.3 מיליארד דולר.
במחצית הראשונה של השנה מספר משלוחי המטוסים גדל ב-35% לעומת 2022 ובמהלך השנה נצברו 62 מטוסים (24 מסחריים ו-38 פרטיים).
אמריקן איירליינס (American Airlines) הזמינה שבעה מטוסי E175 חדשים. המטוסים יופעלו על ידי החברה הבת Envoy Air. עם תחילת המשלוחים ברבעון האחרון של השנה, צי חברת Air Envoy יגדל ליותר מ-141 מטוסים עד סוף 2024.
אמבראר קיבלה גם הזמנה מחברת בינטר (Binter) לשישה מטוסי E195-E2, שיביאו את צי המטוסים ל-16 מטוסי סילון. Scoot, חברת לואו קוסט של סינגפור איירליינס, מוסיפה גם היא תשעה E190-E2 לצי שלה. רויאל ג'ורדניאן איירליינס (Royal Jordanian Airlines) הגיעה להסכם רכישה של שמונה מטוסי E190-E2 ו-E195-E2, עם משלוחים החל מהרבעון הרביעי של השנה. כל שלושת ההסכמים כללו חוזים עם חברת הליסינג אזורה (Azorra).
SKS Airways במלזיה חתמה על הסכם רכישת עשרה מטוסי E195-E2 לצי שלה. בנוסף, SKS הצטרפה לתוכנית התמיכה במטוסים שיופעלו בדרום מזרח אסיה. Star Air, חברת תעופה הודית רכשה ארבעה מטוסי E175 והאריכה את חוזה החכירה שלה, כך שיכלול את ה-E175 בצי שלה. גולת הכותרת הייתה רכישת 20 מטוסי אמבראר עבור קבוצת Lanzhou הסינית.