Site icon IAS

יו"ר חדש לנציגות עובדי אל על: שרון בן יצחק

יו"ר חדש לוועד העובדים של אל על. לקראת ישיבה עם הנהלת החברה למו"מ על הסכם קיבוצי. צילום יח"צ

שרון בן יצחק, איש מגזר התחזוקה בחברה נבחר ליו"ר נציגות העובדים של החברה. בן יצחק גבר על שתי מתמודדות נוספות וזכה ל-38 קולות מקרב 47 חברי הנציגות ממגזרים שונים בחברה, שהם הבוחרים את יו"ר הנציגות. הוא יחליף את יו”ר נציגות העובדים היוצא עו”ד אבי אייזנר.

בן יצחק שימש כבר ב-2015 בתפקיד יו"ר הנציגות במשך שנה, שבמהלכה נחתם ההסכם קיבוצי. הוא בן 49, נשוי פלוס 2, בעל תואר הנדסאי תעשייה וניהול, העובד בחברה כ-30 שנה.

הסכם קיבוצי מיוחד אחרון

שרון בן יצחק

בדצמבר 2017 נחתם  הסכם קיבוצי מיוחד עם נציגות העובדים וההסתדרות, שנתן מענה לשורה ארוכה של נושאים הקשורים לרווחתם של אנשי אל על והוא כלל את הדיילים, עובדי הקרקע והעובדים המנהליים. על ההסכם הקיבוצי הזה חתמו דוד מימון, לשעבר מנכ"ל אל על, יהודית גריסרו סמנכ”לית משאבי אנוש ומינהל, אבי אדרי מחזיק תיק התחבורה בהסתדרות ועו”ד אבי אייזנר יו”ר נציגות העובדים.

במסגרת ההסכם ניתנה תשומת לב מיוחדת לקבוצה רחבה של עובדים זמניים של אל על, שזכתה להכרה והוקרה בדמות שיפור בתנאי התעסוקה, יצירת אופק וביטחון תעסוקתי.

 נציגות העובדים

חייבים להדגיש, כי באל על אין ועד עובדים (למעט הטייסים) אלא נציגות עובדים, הכוללת את כל מגזרי החברה. בעבר היה לכל מגזר ועד נפרד שנאבק על קידום העובדים של המגזר. הדבר גרם לעיצומים ולשביתות רבות, בגין קינאה בין הוועדים השונים. לבסוף הוחלט בהסתדרות ובהסכמת העובדים להקים נציגות משותפת לכל המגזרים, כשלכולם יש הסכם קיבוצי מיוחד משותף, עם אבחנה מחייבת לנתונים השונים של המגזרים השונים.

בן יצחק אמר כי: "אני נכנס לתפקיד בתקופה מאתגרת שבה נשב יחד עם הנהלת החברה למו"מ על הסכם קיבוצי. אל על היא הבית של 6,000 עובדים ואני סמוך ובטוח שעם רצון ושיתוף פעולה של ההנהלה נגיע להסכם הוגן עבור כלל העובדים ויחד נצעיד את החברה קדימה".

Exit mobile version