Site icon IAS

יוקרה של שישה כוכבים בישראל

בתקופה האחרונה התברכה מדינת ישראל בכלל וענף התיירות בפרט בביקורים תכופים יותר של ספינות הקרוזים המפוארות. זו תחושת דז'ה וו לתקופה של לפני האינתיפאדה בה ספינות הקרוזים פקדו את ארצנו הקטנטונת שבאמתחתם תיירים איכותיים.

 אתמול הורגשה אווירת חג בנמל אשדוד כשנראו יותר מספינת תענוגות אחת ברציף הנמל.הייחודית  מביניהן  הייתה  ללא ספק ספינת הפאר  Seven Seas Mariner של חברת  הקרוזים Regent Seven Seas Cruises המיוצגת בישראל ע"י חברת אופיר טורס.

זו הספינה הראשונה בעולם שכל תאיי הנוסעים הינם סוויטות מפוארות עם מרפסות.

הספינה מכילה כ-700 אורחים , ו-445 אנשי צוות (יחס של 1.6 אנשי צוות לאורח אחד), מה שהופך אותה לאחת ספינות הקרוזים המרווחות ביותר בעולם עם שירות אישי במסורת שישה כוכבים.

אורכה הכולל של הספינה 216 מר' ורוחבה 28 מר'. משקלה 48 אלף טון והיא שטה במהירות של 20 קשר.

האונייה עוצבה בסגנון אלגנטי במיוחד, בגוונים שקטים המשרים אווירה נינוחה ורגועה לאורחים.

באונייה 8 סיפוני אורחים הכוללים : תיאטרון המציג מחזות מוזיקליים בסגנון ברודווי ומכיל כ-700 מושבים.3 מסעדות גורמה,ספרייה,ספא ,סלון יופי,חדר עישון,בריכת שחייה,מועדון לילה,מועדון לילדים,קזינו,חדר כושר,חנויות דיוטי פרי, טרקלין תצפית רומנטי בליווי פסנתר כנף.מסלול ג'וגינג,מגרש טניס וגולף.

באונייה קיימים 7 סוגים של סוויטות:Master ,Grand ,,Mariner ,Seven Seas Horizon , Penthouse  , Deluxe. בחלקן אמבטיה ומקלחת והן ממוקמות בסיפון מס'  7,8,9,10,11 כל הסוויטות מעוצבות ומאובזרות ומשרות הרגשה ביתית.

קבוצת סוכני הנסיעות שבקרה באונייה הוזמנה לארוחת צהרים נפלאה שהוגשה בשירות של 6 כוכבים המקובל בספינות חברת Regent Seven Seas Cruises שכללה: קוקטייל פירות ים ומרק ולאחר מכן ניתנה הבחירה בין סטייק פילה או פילה בס ים. לקינוח הוגשה עוגת שוקולד מקושטת ועוגיות מיוחדות עם קפה או תה לבחירת האורחים.

ביציאה מהספינה הורגשה אצל המבקרים תחושה שהביקור הסתיים מוקדם מידי ואף אחד מהנוכחים לא היה מתנגד להמשיך איתה במסלולה בים התיכון.

Exit mobile version