Site icon IAS

יונייטד רשמה הכנסות תפעוליות של 14.2 מיליארד דולר ברבעון השני

יונייטד איירליינס : מטוס דרימליינר. צילום יח"צ

יונייטד איירליינס (United Airlines) פרסמה את תוצאות הרבעון השני (אפריל – יוני 2023), בו רשמה עלייה של פי 3 ברווחים. הביצועים המרשימים הגיעו בשל עונת נסיעות עמוסה, במיוחד בקווים הבינלאומיים. סך ההכנסות התפעוליות עמדו על 14.2 מיליארד דולר ורווח על 1.1 מיליארד דולר לעומת 329 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

מעניין לציין שהתוצאות הושגו למרות שיונייטד התמודדה עם שיבושי טיסות בנמל התעופה הבינלאומי ניוארק ליברטי. הקיבולת הבינלאומית גדלה ב-27% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. מספר הנוסעים היה הגדול ביותר מאז טרום מגפת הקורונה ומספר החברים החדשים שנרשמו לתוכנית MileagePlus היה כ-800 אלף חברים חדשים ביוני, הגבוה ביותר.

יונייטד איירליינס גם העלתה את תחזית הרווח למניה לטווח של 11-12 דולר, והגדילה אותה מהטווח הקודם של 10-12 דולר. זה היה יותר מ-9.78 דולר שציפו האנליסטים.

מנכ"ל החברה, סקוט קירבי (Scott Kirby), אמר בתגובה: "צוות יונייטד הוא הטוב ביותר ואנחנו מתמקדים בשינויים החשובים שאנחנו יכולים לעשות, במיוחד בניוארק, כדי לשרת את הלקוחות שלנו אפילו טוב יותר. הביצועים הפיננסיים של יונייטד ברבעון השני והתחזית שלנו לשארית השנה ואילך מבהירים, United Next פועלת והיא האסטרטגיה הנכונה בזמן הנכון. ההתמקדות שלנו כעת הוא בביצוע האסטרטגיה הזו היטב – כי אנחנו יודעים שהיא תספק יתרונות עצומים ללקוחות שלנו, לעובדים שלנו ולבעלי המניות".

יונייטד הפעילה בממוצע למעלה מ-2,400 טיסות והשיגה את האחוד הגדול ביותר של טיסות בהיסטוריה של החברה, 60% . החברה השיקה שישה קווים טרנס-אטלנטיים בינלאומיים חדשים בין מלאגה, ספרד וניוארק; שטוקהולם, שוודיה וניוארק; ברלין, גרמניה וושינגטון הבירה; ברצלונה, ספרד ושיקגו; שאנון, אירלנד ושיקגו; רומא וסן פרנסיסקו.

היא גם הפכה לחברת התעופה היחידה שהציעה שירות ישיר לקרייסטצ'רץ', ניו זילנד מארצות הברית דרך סן פרנסיסקו, וגם הודיעה לאחרונה על הרחבה הטיסות שלה בסתיו הקרוב למנילה, הונג קונג, טאיפיי וטוקיו (נריטה).

Exit mobile version