Site icon IAS

יונייטד ממשיכה להרחיב את הרשת הגלובלית עם 3 יעדים חדשים

יונייטד איירליינס : מטוס דרימליינר. צילום יח"צ

יונייטד איירליינס (United Airlines) הודיעה על הרחבת רשת הנתיבים הגלובלית שלה, ומוסיפה טיסות חדשות ישירות בין ניו יורק/ניוארק-מרקש (3 פעמים בשבוע, החל מאוקטובר), שבמרוקו; טוקיו/נריטה-סבו, בפיליפינים (טיסה יומית, החל מה-31 ביולי) ויוסטון-מדין, שבקולומביה (טיסה יומית, החל מה-27 באוקטובר).

יונייטד גם תגדיל את תדירויות הטיסות ליעדים פופולריים ברחבי הגלובוס כולל הונג קונג; סיאול, דרום קוריאה ופורטו, פורטוגל. בנוסף, חברת התעופה תוסיף ארבע טיסות שבועיות בין לוס אנג'לס לשנגחאי (4 טיסות שבועיות, החל מה-29 באוגוסט ומסוף אוקטובר תעבור לטיסה יומית) מכיוון שממשלות סין וארה"ב הסכימו לאחרונה להגדיל את הטיסות בין שתי המדינות (בכפוף לאישורים הרגולטוריים).

ליונייטד יש כעת את רשת הנתיבים הבינלאומית הגדולה והמגוונת ביותר מבין חברות התעופה האמריקאיות, המציעה טיסות ישירות ל-134 יעדים בינלאומיים ב-67 מדינות. יונייטד מציעה טיסות ליותר יעדים ברחבי האוקיינוס האטלנטי והאוקיינוס השקט מכל החברות בארה"ב גם יחד.

השוק של מרקש, מרוקו. צילום עוזי בכר

בנוסף לטיסות ליעדים הבינלאומיים הפופולריים ביותר, יונייטד הייתה פורצת דרך בהציגה ללקוחותיה יעדים לא מקובלים ברחבי העולם – כולל טיסות לתשעה יעדים שאף חברה אחרת אינה מציעה מיבשת אמריקה, כמו פלמה דה מיורקה, ספרד; קרייסטצ'רץ', ניו זילנד; דוברובניק, קרואטיה ועוד.

"אנחנו מציעים יעדי פנינה נסתרים עבור הלקוחות שלנו לחקור ולהישאר מחויבים לספק את לוח הטיסות הייחודי ביותר עם אפשרויות נסיעה להרפתקאות בחו"ל", אמר פטריק קוויל (Patrick Quayle), סגן נשיא בכיר של יונייטד לתכנון רשתות גלובליות ובריתות, "עם הרשת העולמית המובילה שלנו וחוויית הטיסה שלנו, יונייטד הפכה לחברת התעופה המועדפת עבור לקוחות שמחפשים חוויות שהם לא יכולים לחוות עם אף חברה אחרת".

Exit mobile version