Site icon IAS

יונייטד, חברת תעופה חברתית: לחלוק מיילים עם משפחה וחברים

מטוס יונייטד איירליינס . צילום יח"צ

בדיוק בזמן שמתכננים את חופשות הקיץ, יונייטד איירליינס (United Airlines) הודיעה על חידוש מרענן לחברי תוכנית הנאמנות MileagePlus®. יונייטד הופכת לחברת התעופה הגדולה הראשונה בארה"ב שמאפשרת לחברים בתוכנית הנאמנות MileagePlus®, לאחד את המיילים שלהם עם בני משפחה וחברים לחשבון משותף (עד 5 חברים).

"אנחנו תמיד מחפשים דרכים חדשות לספק את הערך הרב ביותר לכל חברי הנאמנות שלנו וגאים להיות חברת התעופה הגדולה הראשונה בארה"ב שמאפשרת לחברים שלנו לאחד את המיילים שלהם עם יקיריהם וחברים", אמר לוק בונדר (Luc Bondar), מנהל תפעול ראשי של MileagePlus. "איחוד מיילים בתוכנית MileagePlus מחזק עוד יותר את מעמדה של יונייטד כמובילה בנסיעות משפחתיות וקבוצתיות ומעניק לחברים שלנו גמישות רבה יותר להשתמש במיילים שלהם תוך כדי חיבור קל יותר ליעדים ולרגעים החשובים ביותר, עם האנשים החשובים ביותר".

81% מההורים מדווחים על כוונה לטוס עם ילדיהם בשנה הבאה וכמעט 60% מדווחים על דאגה לגבי סבירות הטיסות, על פי סקר נסיעות משפחתיות בארה"ב משנת 2023 שנערך על ידי איגוד הנסיעות המשפחתיות, הצגת איחוד המיילים של MileagePlus שואפת להפוך טיסות קלות עוד יותר עבור משפחות או קבוצות המחפשות להתאוורר; אפילו בני המשפחה הצעירים ביותר יכולים לתרום מכיוון שאין גיל מינימום להיות חבר ב-MileagePlus.

כיצד פועל איחוד מיילים של MileagePlus?

כל חבר ב-MileagePlus מעל גיל 18 יכול להפוך למוביל וליצור מאגר בחינם כאשר הוא מחובר לחשבון שלו ב-United.com. החבר יכול להזמין עד ארבעה מבני משפחתו, או חברים בכל גיל לטוס אם יש להם חשבון פעיל ב- MileagePlus. אין גיל מינימום להצטרפות ל-MileagePlus.

החברים יקבלו הדרכה כיצד לתרום מיילים למאגר הקבוצתי וכן כיצד לממש מיילים מאוחדים עבור טיסות ב-United ו-United Express (לתנאים, הגבלות ותנאים מלאים, לחצו כאן).

אין מגבלות על מספר המיילים שניתן לתרום למאגר מיילים פעיל. ניתן להשתמש ב-pooled miles בעת הזמנת כרטיס ב-United.com או באפליקציית United לנייד.

לדוגמה, אם קבוצת חברים מתכננת חופשת קיץ קרובה ולכל חבר יש חשבונות MileagePlus נפרדים משלו עם מספר המיילים המתאים להם, הם יכולים לשלב את כל המיילים האישיים שלהם, או כמות נבחרת של המיילים האישיים שלהם ל- 'pool' אחד. המיילים יכולים לשמש לרכישת טיסות ולקזז את עלות מחירי הכרטיסים.

תרומת מיילים למאגר מיילים של MileagePlus לא תשפיע על סטטוס Premier® של חבר בודד. רק חברים שנוסעים עם כרטיס באמצעות מיילים מאוחדים יזכו בכל נקודות זכאות ל-Premier qualifying (PQP), לא החבר שתרם אותם. חברים אינם יכולים לאגד PQP, טיסות זכאיות Premier (PQF), PlusPoints או TravelBank מזומן.

חברים צוברים מיילים שלעולם לא יפוגו עם כל טיסה שנרכשה, באמצעות הוצאות על משפחת הכרטיסים המאוחדת מ-Chase, על ידי ביצוע רכישות ב-MileagePlus ShoppingSM ועוד. חברים יכולים לבחור לכסות את הטיול במלואו עם המיילים שלהם ב-MileagePlus או להשתמש בשילוב של כסף ומיילים כדי לחסוך את עלות הטיסה הבאה שלהם.

Exit mobile version