Site icon IAS

יונייטד איירליינס מתגברת טיסותיה לסן פרנסיסקו

יונייטד איירליינס הודיעה כי תדירות הטיסות הישירות שלה בין תל אביב לבין שדה התעופה הבינלאומי בסן פרנסיסקו תגדל החל מ-8 באוקטובר 2016. מספר הטיסות היוצאות מתל אביב לנמל התעופה המרכזי של החברה בסן פרנסיסקו יעלה משלוש טיסות שבועיות לטיסה יומית, בכפוף לאישור ממשלתי. הטיסות יופעלו באמצעות מטוס הנוסעים המתקדם דרימליינר, בואינג 787.

עם השקת השירות, ב-1 באפריל השנה, הפכה יונייטד לחברת התעופה הראשונה שמפעילה טיסות ישירות בין שתי הערים, וחברת התעופה האמריקנית הראשונה אשר משרתת את החוף המערבי של ארה״ב ישירות מישראל.

״ההחלטה להוסיף טיסות בקו סן פרנסיסקו התקבלה בתגובה לביקוש הגבוה שנרשם לקו בקרב הצרכנים בתוך מספר חודשים מאז השקתו״, אמר אבי פרידמן, מנכ"ל יונייטד איירליינס בישראל. ״הצלחתו של השירות מעידה על כך שיש לנו מוצר מנצח וכי הלקוחות שלנו מעריכים את לוח הזמנים הנוח שאנו מציעים, כמו גם את ההזדמנות לחסוך בזמן. אנחנו שמחים להציע להם אפשרויות נוספות״. כרטיסים לטיסות הנוספות יהיו זמינים לרכישה במועד מאוחר יותר.

לוח הזמנים החדש

הטיסות הנוספות יפעלו בלוח זמנים זהה לזה של הטיסות הקיימות. טיסה UA955 תמריא מתל אביב מדי יום בשעה 00:55 לפנות בוקר ותגיע לסן פרנסיסקו בשעה 06:00 בבוקר של אותו היום. טיסת החזור, שמספרה UA954, תמריא מסן פרנסיסקו מדי יום בשעה 20:00 בערב ותנחת בתל אביב בשעה 20:10 ביום המחרת (כל השעות מצוינות בשעון מקומי). זמני הטיסה יעמדו על 15:05 שעות לכיוון מערב ו-14:10 שעות לכיוון מזרח. נכון לעכשיו, השירות פועל שלוש פעמים בשבוע, עם טיסות היוצאות מתל אביב בימי שלישי, שישי וראשון ומסן פרנסיסקו בימי רביעי, שישי וראשון.

הטיסות הממריאות מתל אביב תוכננו כך שינחתו במועדים נוחים, שמאפשרים לנוסעים המגיעים לסן פרנסיסקו להתחבר לשורה של טיסות ליעדים ברחבי יבשת אמריקה. מנמל התעופה שלה בסן פרנסיסקו, מפעילה יונייטד כמעט 280 טיסות יומיות ליותר מ-90 יעדים ברחבי ארה״ב, אמריקה הלטינית, אירופה ואסיה-פסיפיק.

בואינג  787-9 Dreamliner

הבואינג דרימליינר 787 מייצג מהפכה בחוויית הטיסה של לקוחות יונייטד ואנשי הצוות, בעודו מספק יעילות תפעולית ונוחות חסרות תקדים, לצד רמות זיהום אוויר נמוכות במיוחד. בין האלמנטים המעניקים לנוסעים חוויית טיסה משופרת, הלקוחות נהנים מרמה גבוהה יותר של נוחות הודות לתאורה משופרת, חלונות גדולים יותר, תאי אחסון עליון מוגדלים, לחץ אוויר נמוך יותר במטוס, מערכות אוורור משופרות ועוד. העובדה שהמטוס עשוי מחומרים קלי משקל, והשילוב עם המנועים המודרניים והעיצוב האווירודינמי שלו, מאפשרים לו לטוס מהר יותר, רחוק יותר וביעילות רבה יותר בהשוואה למטוסים רגילים במידות דומות. בצי של יונייטד פועלים כיום 27 מטוסי בואינג 787.

מוצרים ושירותים בטיסה

מטוס בואינג 787-9, הפועל כעת בקו תל אביב-סן פרנסיסקו, כולל 252 מקומות בסך הכל: 48 מושבים במחלקת העסקים של יונייטד (BusinessFirst) ו-204 במחלקת תיירים, לרבות 88 מושבים במחלקת Economy Plus, המציעה מרחב אישי גדול יותר ומקום נוסף לרגליים.

מחלקת העסקים של יונייטד מציעה שירות מחלקה עסקית מעולה. המושבים ב-    BusinessFirst נוטים בזווית של 180 מעלות והופכים למיטה אופקית באורך 1.98 מטרים, הכוללת מערכת בידור אישית על פי דרישה שבמרכזה מסך מגע בגודל 39 ס״מ. השירותים המוצעים ב-  BusinessFirst כוללים חיבורי חשמל ו-USB, אוזניות מפחיתות רעשים, ערכת טיפוח הכוללת את מוצרי הקוסמטיקה של Soho House's Cowshed, שמיכות וארוחה מרובת מנות הכוללת מגוון יינות ללא תשלום נוסף.

מחלקת התיירים של יונייטד מציעה ארוחות, משקאות קלים, מיצים, בירה ויין, תה, קפה ומערכת בידור הזמינים ללא תשלום. המושבים כוללים משענת ראש מתכווננת ומסך אחורי בגודל 22.8 ס״מ, שמספק תכנים אישיים על פי דרישה.

מחלקת Economy Plus מציעה תוספת של עוד 12.7 ס״מ לרגליים. המושבים, שממוקמים בקדמת מחלקת התיירים, מספקים יתרון נוסף: האפשרות לצאת במהירות מהמטוס לאחר הנחיתה. המטוס כולל חיבור אינטרנט אלחוטי לוויני ושקעי חשמל.

החל מה-10 ביוני ועד ה-2 באוגוסט 2016, הטיסות לסן פרנסיסקו יופעלו באמצעות מטוס בואינג 777-200, הכולל 267 מקומות בסך הכל: 50 מושבים הנהפכים למיטה במחלקת BusinessFirst ו-217 מושבים במחלקת תיירים, ביניהם 72 מושבים במחלקת Economy Plus, המספקת מרחב אישי גדול יותר בעת הטיסה.

Exit mobile version