Site icon IAS

יונייטד איירליינס משיקה קווי תעופה חדשים

יונייטד הכריזה על השקת קו ישיר בין יוסטון לסידני, מרחק של כ-14,000 ק״מ, במטוסי בואינג 787-9 Dreamliner, החל מה-18 בינואר 2018.  זו תהיה הטיסה השנייה באורכה של יונייטד אחרי הטיסה מלוס אנג׳לס לטוקיו, שתושק באוקטובר 2017.

כמעט 80 שנה לאחר שערכה את הטיסה המסחרית הראשונה מנמל התעופה פיין פילד בסיאטל, יונייטד איירליינס מכריזה על שש טיסות יומיות, שיחברו את סיאטל ליותר מ-120 יעדים באמצעות נמלי התעופה שלה בדנוור ובסן פרנסיסקו.

יונייטד איירליינס תשיק טיסה ישירה עונתית בין מסטלאן שבמקסיקו לשיקגו וליוסטון והיא תהיה חברת התעופה היחידה שמציעה טיסות בקו זה. יונייטד מציעה טיסות ישירות בין ארה״ב לבין מקסיקו  מזה 50 והטיסה למסטלאן תהיה היעד ה-24 במספר של יונייטד במקסיקו.

מזל טוב איטליה! יונייטד מציינת 20 שנה להשקת הטיסות לאיטליה באופן חגיגי: החל מה-9 בנובמבר תרחיב החברה את קו הטיסות שלה מניו יורק/ניוארק לרומא ותציע טיסות סדירות במשך השנה כולה. יונייטד, תציע כעת טיסות גם במהלך נובמבר 2017-מרץ 2018 בתדירות יומית או שלוש פעמים בשבוע. חברת התעופה תמשיך להציע טיסות עונתיות לרומא במהלך חודשי הקיץ גם משלושת נמלי התעופה שלה בשיקגו, ניו יורק/ניוארק ליברטי, ו-וושינגטון הבירה. מאז השיקה את קו הטיסות לאיטליה, בשנת 1997, הטיסה החברה למעלה מ-7.6 מיליון לקוחות בכ-42,000 טיסות בין ארה״ב לבין איטליה. השנה חוגגת יונייטד 20 שנה גם לטיסות מניו יורק/ניוארק לנמל התעופה מלפנסה במילנו (MXP) ועשור לטיסה מרומא לנמל התעופה שלה בוושינגטון. יונייטד מציעה גם טיסות עונתיות ישירות מניו יורק/ניוארק לוונציה (VCE).

Exit mobile version