Site icon IAS

יונייטד איירליינס משיקה את רשת המדיה הראשונה בתעשיית התעופה

יונייטד איירליינס מציגה את Kinective Media. צילום יונייטד איירליינס

יונייטד איירליינס (United Airlines) הודיעה היום על השקת Kinective Media – רשת המדיה הראשונה המשתמשת בתובנות נוסעיה כדי לחבר לקוחות לפרסום, תוכן, חוויות והצעות מותאמות אישית ובזמן אמת של מותגים מובילים.

הפלטפורמה הטכנולוגית החדשה מעניקה למשווקים את ההזדמנות להרחיב את טווח הפרסום שלהם במגוון רחב של ערוצים, כולל האפליקציה הסלולרית עטורת הפרסים של יונייטד איירליינס ומסכי הבידור בטיסה. חברת התעופה מצפה שחברי ה- MileagePlus® שלה יקבלו ערך נוסף באמצעות הצעות וחוויות מותאמות אישית יותר ובזמן אמת.

Kinective Media כבר עובדת עם מותגים כמו Norwegian Cruise Line, IHG Hotels & Resorts ,Macy's ועוד. כמו גם עם קבוצות סוכנויות כמו Dentsu. ההתמקדות היא ביחסי מותגי פרימיום על פני ענפי מפתח כגון קמעונאות, מוצרי יוקרה, שירותים פיננסיים, רכב, מותגי מדיה ונסיעות. Kinective Media מתכננת השקה מסחרית רשמית בפסטיבל קאן ליונס הבינלאומי ליצירתיות.

"בנינו רשת מדיה למטיילים ראשונה מסוגה בזמן אמת המותאמת ל-Adtech שבה מותגים כבר החלו להתחבר לקהלי פרימיום בקנה מידה שאין שני לו", אמר ריצ'רד נון (Richard Nunn), מנכ"ל MileagePlus. "בניגוד לכמה פלטפורמות מדיה מסחריות, יונייטד מעניקה למותגים במגוון רחב של תעשיות את היכולת להגיע ללקוחות מעורבים לאורך כל תהליך השיווק – החל משיקולי מותג ועד להמרה – בצורה מותאמת אישית ורלוונטית ביותר, וכבר רואים תוצאות מרשימות. חל שינוי אסטרטגי עצום בחמש השנים האחרונות, שבו מפרסמים ומותגים התאחדו כדי לקבוע כיצד להתחבר בצורה הטובה ביותר לצרכנים.

Kinective Media שואפת לשפר את חווית הנסיעה תוך הגדלת האמון שהנוסעים נותנים ביונייטד איירליינס. מפרסמים אינם יכולים לגשת למידע המאפשר זיהוי אישי של לקוחות יונייטד – במקום זאת, Kinective Media ממנפת את התובנות של לקוחות אמריקאים בני 18 ומעלה כדי ליצור פלחי קהל מצטברים ואנונימיים שהיא מציעה למפרסמי Kinective Media. לכל הלקוחות בארה"ב יש אפשרות לבטל הסכמה לפרסום ממוקד Kinective Media בכל עת.

מטוס יונייטד איירליינס. צילום יח"צ

האפליקציה לנייד של יונייטד ומסכי בידור בטיסה

שותפי Kinective Media יכולים להרחיב את התוכן שלהם באמצעות שניים מערוצי המדיה המשפיעים ביותר של יונייטד, בין היתר: אפליקציית הסלולר עטורת הפרסים שלה והמספר ההולך וגדל של מסכי בידור בטיסה ברחבי הצי של חברת התעופה, שהם בין נכסי המדיה הניתנים להתייחסות בתעשייה.

United Mobile App – ליונייטד יש את האפליקציה לנייד של חברת התעופה שהורדה הכי הרבה בעולם, עם 110+ מיליון הורדות בסך הכל ב-IOS ואנדרואיד וכמעט 100 מיליון הפעלות בחודש.

יונייטד שואפת ללא הרף להוסיף תכנים חדשים, ראשונים בתעשייה, כדי לעזור לנוסעים לחסוך זמן ולהפוך את חווית הטיסה לקלה עוד יותר, כולל היכולת לעבור אוטומטית ממושב אמצעי לחלון או למעבר אם זה הופך להיות זמין על ידי בחירת העדפת מושב, והתראות טיסות מותאמות אישית בשידור חי עם פעילויות חיות לאייפון.

Seatback Entertainment – ליונייטד יש כמעט 100,000 מסכי גב מושבים על פני הצי שלה, עם תוכניות להגדיל את המספרים הללו כאשר חברת התעופה תקבל אספקה ​​של מטוסים חדשים ותשדרג מטוסים קיימים כחלק מתוכנית United Next שלה.

יש פוטנציאל ל-3.5 שעות של תשומת לב לנוסע, על סמך זמן טיסה ממוצע. התוכן הזמין גם במכשירים האישיים של הלקוח – כולל גישה חופשית ליותר מ-2,800 סרטים ותוכניות, כמו גם מפה תלת מימד חדשה, מידע מותאם אישית על מסך הפתיחה ותפריטי אוכל ושתייה דיגיטליים. התוכן בטיסה זמין ביותר מ-20 שפות שונות.

מטוסי חברת יונייטד איירליינס כוללים מסכי מגע HD בגודל 16 אינץ' בכל מושב במחלקת עסקים (United Polaris), מסכי 13 אינץ' בכל מושב מחלקה ראשונה ומסכי 10 אינץ' בכל מושב יונייטד במחלקת תיירים.

Exit mobile version