Site icon IAS

יונייטד איירליינס משיקה אפליקציית ג'ט לג

אפליקציית הג'ט לג של יונייטד. מתי להיחשף - או להימנע - מאור, לישון ולצרוך קפאין. צילום יח"צ

יונייטד איירליינס משיקה בימים אלה אפליקציה חדשה שתסייע לנוסעיה להתמודד עם ג'ט לג, או בשמה העברי: יעפת. היישומון, שמסייע להסתגל במהירות לאזור זמן אחר, מבוסס מדעית, ומספק המלצות מותאמות אישית לגבי הזמן הטוב ביותר להיחשף – או להימנע – מאור, לישון ולצרוך קפאין. האפליקציה מיועדת ללקוחות שחוצים לפחות שלושה אזורי זמן והיא פותחה בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם Timeshifter.

חברי מועדון הלקוחות MileagePlus יוכלו להתנסות באפליקציית הג׳ט-לג של Timeshifter בטיסה אחת לבחירתם ללא תשלום, וחברי MileagePlus Premier 1K  יקבלו מנוי שנתי ללא תשלום, ללא הגבלת שימוש.

״הלקוחות שלנו צריכים להגיע ליעדם רעננים ומוכנים לצאת לדרכם ברגע שהם נוחתים״, אמר מנכ"ל יונייטד איירליינס בישראל, אבי פרידמן,  "אנו רוצים לעשות כל שביכולתנו לשיפור חוויית הטיסה והמעבר בין אזורי זמן,  בין אם מדובר בנסיעת עסקים לתל אביב וממנה או בטיסה לחופשה בטהיטי. Timeshifter מנטרלת את אי הוודאות הכרוכה בניסיון להימנע מג׳ט-לג בכך שהיא מתבססת על עובדות מדעיות ואלגוריתמים המסייעים להתמודד בצורה הדרגתית ומותאמת אישית עם מעבר בין אזורי זמן. אני בטוח שהלקוחות שלנו יאהבו אותה״.

סידני שבאוסטרליה. האפליקציה יכולה לעזור בטיסה אליה מיוסטון. צילום Depositphotos

כיצד זה עובד? האלגוריתם של Timeshifter מבוסס על ניתוח ושקלול של מספר משתנים כגון דפוס הרגלי שינה, פרטי הטיסה, העדפות אישיות ועוד והיא תספק הנחיות לגבי המועד שבו מומלץ לנוסעים להיחשף לאור בהיר או  לחליפין להימנע מכך; לוח זמנים לשינה ונמנום – בכפוף להעדפות השינה האישיות של המשתמשים; המלצות לייעול צריכת קפאין בהתאמה לזמני השינה והערנות הרצויים. וכן תזמון המועד המומלץ לנטילת מלטונין (עבור נוסעים שמעוניינים בכך).

לקוחות יוכלו להתנסות באפליקציית הג׳ט-לג של Timeshifter בשתי טיסות לבחירתם ללא תשלום. חברי מועדון הלקוחות MileagePlus יוכלו להתנסות באפליקציית הג׳ט-לג של Timeshifter בטיסה אחת נוספת לבחירתם ללא תשלום, וחברי MileagePlus Premier 1K  יקבלו מנוי שנתי ללא תשלום וללא הגבלת שימוש. תעריפי השימוש באפליקציה עומדים על 9.99 דולר לטיסה הלוך ושוב ו-24.99 דולר למנוי שנתי.

יונייטד מפעילה כמה מקווי הטיסה הארוכים בעולם, כולל שתי הטיסות הישירות הארוכות ביותר שמציעה חברת תעופה אמריקאית כלשהי: בין יוסטון לסידני ובין סן פרנסיסקו לסינגפור. בדצמבר תשיק יונייטד קו חדש של טיסות ישירות מנמל התעופה ניוארק בניו יורק, לקייפטאון שבדרום אפריקה.

חברת יונייטד מפעילה 320 קווי טיסה מארה״ב ל-120 יעדים בינלאומיים.

Exit mobile version